You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Bonsai Zone: Juniperus Chinensis Stricta, evolution

in #bonsai6 years ago (edited)

Precios company, soc un amant dels bonsais. He arribat a tenir mes de 12... ara ja no tinc temps i algun el vaig regalar i d'altres s'han mort...encara aguanto un parell, lo típic un benjamina i una petita olivera 😥
Algun dia tornaré.
Magnífic post

Sort:  

es una locura, porta molt de temps. No m’extranya que tenintne 12 no poguessis ocuparte’n, m’he adonat d’això, millor no tenirne molts per poder ocuparme d’ells com toca.
Vas ferte’n algun desde vivero? Ferlos desde 0 et transmet molt més

Si, de fet la olivera (majuelo) es salvatge i la vaig agafar de petita del terreny del meu pare...
Tambe vaig fer un prunus i un boj... pero, aquests no van resistir el sise o sete any, quan em vaig traslladar de pis els hi va afectar molt...
Es una aficio super xula pero, tinc 2 nens ara que m'ocupen tot el temps disponible :-)...potser d'aqui a uns anys ho torno a fer

Es un món increïble, segurament tens més ha explicarme del que et penses. Volem un post sobre l’olivera! Jeje segur que ho val, jo vai fer uns esqueixos del les oliveres del parc del darrera casa, ja veurem com va la cosa^^ No m’extranya que no tinguis temps, primer el q toca, el bonsai es un sacrifici.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59634.42
ETH 3191.92
USDT 1.00
SBD 2.45