Good breakfast with fresh coffee - Goed ontbijt met verse koffiefood

in #blog7 years ago

Hello friendly followers and a good morning. I like fresh coffee in the morning, I'm drinking a liter away. I make the coffee, as you can see in the picture, in the old-fashioned way. Pour boiling water on the coffee.

Today I have 2 brown sandwiches with cheese, cucumber, olive-cucumber and pepper and salt for breakfast.

1

2

3



Nederlands

Hallo vriendelijke volgers en een goede morgen. Ik hou van verse koffie in de morgen, ik drink wel een liter weg. Ik maak de koffie, zoals je op de foto ziet, op de ouderwetse manier. Kokend water opschenken.
Vandaag heb ik 2 bruine boterhammen met kaas, komkommer, olijf-komkommer en peper en zout als ontbijt.



banner

Cheers for reading

Follow for more @steemspoker

Sort:  

Hoi @steemspoker, alles OK daar ?
Je bent niet meer zo actief. hopelijk niks ernstigs.

Moet zeggen dat ik zelf ook wat minder doe maar dat is om gezondheids redenen.
Veel last van mijn handen de laatste tijd.

Ik meende de laatste tijd al te proeven dat je er niet zoveel plezier meer in had, klopt dat?
In een van je topics of comments las ik dat je aan daytrading doet, misschien kan je daar over bloggen.
Dat soort dingen doen het goed op Steemit denk ik.
Tis maar een ideetje :)

Take care maar dat doe je al zo te zien en geef de beeskes een knuffel van me :)

Hi @openheart Alles gaat goed hier hoor. Ik heb gewoon weinig zin in bloggen. Ik kom wel elke dag even kijken en wat votes plaatsen. Ik heb inmiddels heel veel foto's gamaakt en die ga ik allemaal nog eens gebruiken hier.

Ik kan idd over daytrading bloggen maar ik ben daar geen autoriteit in. Ik speel, laat maar zeggen, met wat coins. Ik heb vorige week alles in geld omgezet omdat ik een crash aan zag komen en dat is ook gebeurd :-)

Daarnaast blijf ik hier een paar jaar rondhangen, volgers verzamelen en hopen dat die STEEM prijs omhoog gaat zodat het bloggen wat gaat opleveren.

Ik wil niet gaan bloggen over wat populair is bij anderen want daar haal ik geen plezier uit. Het moet van mezelf komen.

Met de dieren gaat het uitstekend en ik heb ze de groeten van je gedaan.

Jammer dat je handen niet willen meewerken, ik hoop dat dat verbeterd voor je!!!

Bedankt voor je leuke berichtje en we spreken elkaar vast en zeker snel weer.

Vriendelijke groet,

David eeeh @steemspoker :-)

Hoi David, fijn te horen dat alles goed met je is :)
Ik ben altijd een gamer geweest maar op het moment zegt het me helemaal nix , dus ik begrijp je wel :)
Soms wil je even met iets anders bezig zijn.

Toch wel toppie dat je die crash hebt zien aankomen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ze proberen op allerlei manieren de cryptos in een slecht daglicht te zetten.
China kan ik niet echt volgen, de ene keer allemaal lof voor bitcoin en dan plots bijna een heksenjacht.
Mijn Newbie idee is dat Bitcoin gewoon weer omhoog gaat en er nog een tandje bij doet :)

Wat denk jij ?

Fijn weekend toegewenst door Monika ehhhh @openheart :)

You have some of the healthiest breakfasts.

I'm 47 years now and i hope it's not to late :-)
Hehehe.
No, just havving fun here :-)
Cheers @lydon.sipe

Hallo nogmaals @steemspoker. Dat zier er goed uit daar, krijg er honger van haha. Maar er gaat niks boven een goede kop of koffie. Ik heb zelf ook altijd koffie gezet op de oude manier. Filter, heet water and hand gemalen koffie, maar poas geleden ben ik over gegaan naar een koffie apparaat.
Echt de smaak van de koffie dat dit apparaat zet is echt geweldig.
Heb die zelfde dag een koffie bar gemaakt in me huis haha. Alleen is koffie koffie koffie haha

Hallo,
Dat is een heel gevaarte zeg, het lijkt wel een radio/cd speler hahaha
Power down doe ik voor de fun,.
Bedankt voor je leuke berichtjes.

what the F

volgens mij was het een tijdje terug wat anders als nu.. waarom power je down..?

Hehehe ja de tijden veranderen.
Ik power down omdat, weet ik eigenlijk niet.
Gewoon een beetje spelen met Steem.

Ik zie ook het nut er niet in om veel Steem power te hebben. Wat zijn de voordelen?? Je kunt met 10.000 SP misschien met curating, een paar Steem per week verdienen en wat als de prijs van Steem terug gaat naar 10 cent?? Dat kan allemaal. Als ik nu per week een paar honderd zou verdienen met bloggen zou ik wat SP houden maar dat is niet het geval op dit moment. Ik hoop over een paar jaar wel een grotere blogger te zijn hier, ik denk lange termijn.
Vriendelijke groet :-)

Ik ben momenteel ook een power down aan het down.
Het klopt dat Steem power als je weinig hebt gewoon niks uit maakt.
Maar @minnowbooster als je dat gebruikt en je geeft het 1SBD
voor je post krijg je een upvote van zo'n 2 / 2.5 SBD terug.

Ik heb nu nog maar 19 steem power dus het doet voor mij nog
helemaal niks. Maar van die 19 STP / SBD kan je wel goed gebruiken
om je volgende post te promoten en van die 19SBD 30SDB maken.

Als je nu een paar Ton hebt dat je kan investeren.. Kijk... nu word
power up wel een leuk iets om naar te kijken.

Nice post, i upvoted you, please visit my blog and dont forget upvote me @muhammadriky

Spammer

Nice healthy breakfast. Hope you enjoyed your morning @steemspoker. 😌

Thank you sir :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63811.77
ETH 2736.02
USDT 1.00
SBD 2.60