You are viewing a single comment's thread from:

RE: Better You #3 : Investing $1000 in Steem. Inside suffering is the seed of change.

in #blog6 years ago

Jesus William, rakt in i hjärtat :) Jag tror också väldigt mycket på den här plattformen och är så glad att jag är tidigt inne. Kommer nog också lägga in lite pengar här snart.
Jag fick själv inse att lidande är en varningsklocka när jag bytte jobb precis, nu har jag sagt upp mig och söker efter mitt "syfte". Stort tack för att du delade med dig :)

Sort:  

Tack, och vad kul med en annan svensk på plattformen!
Är helt övertygad om att 'vad det än blir så blir det bra', om 10 år är chansen låg (om inte obefintlig) att du kommer titta tillbaka och ångra att du slutade jobbet 🙏🏼
Tack för en bra kommentar 👍🏼

Har inte stött på många svenskar så det är roligt när det sker :)
Absolut, allting löser sig alltid. Det är bra med lite tid ibland att reflektera över livet :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43