You are viewing a single comment's thread from:

RE: DROPSHIPPING mania. How people passively earn thousands of $$$ and why I find it DISGUSTING...!!

in #blog6 years ago

Viacero ludi mi v komentoch pisalo ze situacia je omnoho komplexnejsia a uvedomil som si ze, som sa nie uplne presne vyjadril v casti z coho som najviac znechuteny. Preto som dodatocne pridal tuto cast -

"Rozumiem, ze dropshipperi niesu hlavni zneuzivatelia lacnej pracovnej sily v Azii - velke firmy su. Stale mi ale nejde do hlavy, ako sa mozu tito chlapci hrdo prechadzat po uliciach vediac, ze vpodstate AKTIVNE zneuzivaju ludi v ich veku, ktori nemali stastie v loterii miesta narodenia."

Co sa tyka ucelu mojho/nasho steemit posobenia, vpodstate neverim nikomu kto povie ze nezacal aspon z casti kvoli tomu, ze dufa ze motyka vystreli a podari sa mu tu zarobit aspon par desiatok/stoviek eur, zarabat si na zivobytie je si myslim mimo diskusie. Samozrejme, pokial sa mu to aj podari, tak to potrva par mesiacov a pocas tej doby bude pisat vpodstate zadarmo a do luftu (ja som dostal curie upvote na moj Jiu-jitsu post po tyzdni ale to som mal ultra stastie) . A presne preto to cloveka musi aj bavit. Ja som sa pred par rokmi rozhodoval medzi informatikou a zurnalistikou, pretoze ma vzdy okrem programovania bavilo pisat slohy a moja babka je slovencinarka. Aj ked som sa rozhodol pre IT, vzdy ma lakalo mat nejaky vlastny blog - preco som ho teda doteraz nikdy nemal? S rukou na srdci musim povedat, nepisal som blog pretoze som v mojich inych zaujmoch ktore ma bavia rovnako ako pisanie videl potencialny vacsi financny navrat (v buducnosti). Preco som zacal pred dvoma tyzdnami pisat? Samozrejme pretoze potencialna financna odmena v pisani so Steemitom narastla. Skoda ze som steemit neobjavil uz v Maji 2017, ked som si kupil prve btc. Takze ano, som tu aby som si vytvoril moznost zarabat aspon par dolarov denne pisanim postov a tak mozno scasti financovat moj "rok cestovania a trenovania jiu jitsu" po studiu....Ale mas pravdu, ze pri pisani si clovek ujasnuje myslienky, presne preto si pisem uz 4 roky cca raz tyzdenne dennik - spominal som to v mojom INtroduction, ze o tom planujem napisat post . Takze ja som tu primarne kvoli tomu aby som bol schopny od hocikadial zo sveta zarobit par dolarov navyse. Pisanie ma ale vzdy ultra bavilo takze je to win-win.

Co sa tyka prekladu, dlhodobo to asi udrzatelne nebude, kedze pracujem, studujem, pisem diplomku a denne travim hodiny na treningoch. Alee zaroven som taky trochu naivny chlapec veriaci v karmu atd atd tak ti kludne jeden clanok prelozim (mozno som aj vypocitavy a dufam v extra karma body navyse :D). Posli ho pls na [email protected]

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43