Sort:  

Yep, recently :(

Συλλυπητήρια my steemian friend. Everybody's used to you being funny and they all kinda skipped/missed that part and made jokes. I apologize on behalf of everyone for being the real dicks.

Έχασα κι εγώ τον πατέρα μου πριν χρόνια από καρκίνο so I know what that shit is like. Τους παπούδες τους είχα χάσει πολύ νωρίς και δεν το πολυένιωσα.

Σου εύχομαι ψυχική ανάρρωση.

Μην αγχώνεσαι άλλωστε και γω επίτηδες χαβαλεδιαρικο το κανά. Το γέλιο είναι η καλύτερη θεραπεία της ψυχης. Το παππού τον χάσαμε πριν τρεις μέρες η φωτογραφία είναι από τα άλμπουμ που κρατούσε με τη γιαγιά και την βρήκα εχτές. Στη φωτό είμαι εγώ τα αδέρφια μου κι ο ξάδερφος στο χωριό που πηγαίναμε μικρά κάθε καλοκαίρι και από πού έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις. Δε ξέρω τι με θλίβει περισσότερο. Αν είναι Η απωλεια τους ή αν απλά ότι συνηδειτοποιησα ότι δεν θα ξαναβιωσω τόσο όμορφες και αγνές στιγμές :)

Ευχαριστώ και συλληπητηρια από τη μεριά μου.

Πάντως όλοι φαίνεται να 'χουν υδροφοβία εκτός από σένα! :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67