Kendini tanit

in #blog6 years ago

İNG:

Hello friends I am abdullah pigner last Sunday I joined with a friend of the steemit family as a friend I am afyonkarahisarliyim high school graduate working as a private firm in a firm. I am the father of 3 children :)) a girl with two girls allah donate everybody's family to the internet very much is not related to the internet. I go in and out of business because of the trial case I just go here I am new here I will try to work on my affection if I help you I hope that I can make some profit from this human like thought I am studying now and I am trying to understand what people are more interested in what I am going to do. I want. Thank you in advance. Make sure everyone's way is clear, allaha entrusted ....

TÜRK'CESİ :

Merhaba arkadaşlar ben abdullah punar geçen pazar steemit ailesine bir arkadaşimin tavsiyesi ile katildim afyonkarahisarliyim lise mezunuyum ozel bir firmada işci olarak calisiyorum . 3cocuk babasiyim :)) iki kiz bir oğlan allah herkesin ailesini cocugunu bağişlasin pek internetle alakam olmuyor. İş ekmek davasi yüzünden arada bir girip bakip cikiyorum sadece burada yeniyim bana yardimci olursaniz sevinirim alişmaya çalişacagim inşallah başarabilirim her insan düşüncesi gibi bende burdan biraz kazanç elde edebilirim diye düşünüyorum şu an araştirma yapip insanlarin daha cok neye yöneldiğini neyle ilgilendiğini anlamaya çalisiyorum isterseniz lafi fazla uzatmadan bitirmek istiyorum. Şimdiden tesekkurler. Herkesin yolu bahti açik olsun allaha emanet olun ....

Sort:  

Merhaba @abdullahpunar,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 52.0% @furious-one christmas upgoat, thanks to @karakule03
Want a christmas boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @abdullahpunar to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75