You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dołącz do Pucharu Świata @blocktrades | Do wygrania 2000 SBD!

Uwielbiam piłkę nożną ale jestem jednym z nowych użytkowników Steemit gdyż konto założyłem w maju tego roku... Przykro mi trochę że jestem wyeliminowany już na starcie a szanse nie byłyby aż tak małe... No cóż może kiedyś... Bo 40 reputacji z 25 w 2 tygodnie jest nie możliwym do wbicia wręcz... Ale życzę wszystkim uczestnikom konkursu powodzenia!

Sort:  

Nie jest to w najmniejszym nawet stopniu niemożliwe, wystarczy jeden na prawdę porządny post, jakieś 15$ pod nim i w zasadzie powinieneś już być gotów brać udział w konkursie :)

Jeśli potrzebujesz jakiejś pomocy przy tworzeniu treści, czy promocji, możesz wpaść na steem.chat i tam mnie złapać ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57156.19
ETH 2431.86
USDT 1.00
SBD 2.41