Deex Token Alabilmek için Son 5 gün. Yeni Bitcoin ve Altcoin Borsası

in #bitcoin6 years ago (edited)


kaynak
Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz gibi bitcoin ve altcoinlerden alabilmek birçok borsa bulunmakta. Yakın zamanda DEEX borsası da bu alandaki yerini almış olacak. BitShares 2.0 platformuna dayalı merkezsiz bir finansal ekosistem olan DEEX token satışına 10 Ocak itibariyle başlamış durumda. Bu sistem şu ana kadar bir hack olayına maruz kalmamış ve saniyede 100.000 bin işlem yapabilme kapasitesine sahip. Herhangi bir ülkeye ve kişiye bağlı olmayan bu borsaya üye olanlar kendi ülke paraları ile de alım satım yapabilecekler.Şu anda 1 token fiyatı 0.17 $ ve 5 gün sonra bu fiyattan alabilmek mümkün olmayacak.

Türkçe alt yazılı tanıtım videosu


kaynak

Deex Core tokenları dağıtımı
%75’i ICO-öncesi ve ICO süreci katılımcıları için
%15 geliştirici ekibi için
%7 danışmanlar için
%3 ödül ve PR için

DEEX tokenları farklı amaçlar için kullanılabilecek
Ticaret anlaşmaları için komisyon belirlenmesi
DEEX platformu üzerinde başlatılan ICOlara katılım
DEEX içinde desteklenen dijital varlıklara ve koinlere ödeme yapma
DEEX ekosisteminin gelişimi ve desteklenmesi için masternode satın alınması

Şubat 2018 İspanya, Türkiye, Almanya, Rusya, Kazakistan, İtalya, ve Malta'da Markalı kripto para ATM'leri kurulum lansmanları yapılacak.Yani ATM leri hazır durumda.

kaynak

Kendi coini olan borsalardan Binance borsasının BNB’si şu anki değeri 10.24 $
BNB 2017 Temmuz ayında 0.11 $ dan işlem görmeye başlamış. Yani 7 ayda tam 93 kat artmış.

Yine kendi coini olan borsalardan Kucoin borsasının coini KCS’nin şu anki değeri 7.76 $
KCS 2017 Ekim ayında 0.6 $ dan işlem görmeye başlamış.Yani 4 ayda tam 13 kat artmış.

Sizler de DEEX borsasına ait Tokenleri ucuza almak isterseniz aşağıdaki referans linkimden kayıt olursanız memnun olurum. Bu linkten üye olursanız belki biz de sayenizde bir miktar bonus kazanabiliriz. Bu tanıtım yazısı yatırım tavsiyesi değildir. Ben kendim bütçem doğrultusunda alım yaptım, sizlerin de bilgi sahibi olmasını istedim. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.

Not: Yazının en altında bulunan Deex kayıt linkine tıkladığınızda üyelik formunda Ethereum cüzdan adresi isteyecektir. Eğer sahip değilseniz https://www.myetherwallet.com/ adresinden ücretsiz kolay bir biçimde cüzdan oluşturabilirsiniz. Hadi bir iyilik daha yapayım:) bir arkadaş YouTube da nasıl ethereum cüzdanı açılacağını anlatmış takılırsanız bu adresten izleyebilirsiniz.

Sort:  

Uzun zamandır gündemimde :) Yatırım yapmayı düşünüyorum ama nedense çekincelerim var :) Ethereum cüzdanı neden istiyor? Token olarak mı sunuyorlar?

Evet token olarak sunuyorlar. Ethereum cüzdanı gerekli. Eğer Binance gibi bir yabacı borsaya üyeliğiniz varsa ordaki ethereum cüzdanını kullanmayın. Çünkü blockchain sistemindeki tüm token’ler için ERC-20 standartı gerekiyor. Yazıda da belirttiğim adresten bir cüzdan açılması daha faydalı olacaktır.Ben de epey inceledim ve biraz aldım.

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📈 24h📉 7d
ATMATMChain0.013$12.6%-36.75%
BNBBinance Coin9.661$-0.14%-26.9%
BTSBitShares0.330$2.26%-34.26%
ETHEthereum949.407$1.51%-12.8%
KCSKuCoin Shares7.641$13.83%-17.04%

Bugün borsalar yeşil ama yarın kırmızı olabilir. Yazı içinde 4 ve 7 aylık bekleme süreci sonunda oluşan değerleri verdim. Hatta KCS ocak ayında 20$ a çıkmış aynı şekilde BNB de ocak ayında 24$ a çıkmış.Ben anlık verilerle hesap yaptım. Ocak ayının verileriyle kaç kata kadar çıktığını varın siz hesaplayın :)

Release the Kraken! You got a 1.56% upvote from @seakraken courtesy of @trsteemit!

Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler. Kripto ortamında o kadar hareket var ki takip edemiyoruz.

Teşekkür ederim. Aslında ben de bu gelişmeyi geç farkettim. Site üstünden ilk ön satışlar 10 ocakta 0.16$ dan yapılmış. Şu an 0.17$ üzerinden alınabiliyor. Borsaya girmeden ben de ucuzdan alayım dedim, almışken de paylaşayım istedim :)

ilginc Türkiye'de falan atm oluşturma isteği... decentral exchange'ler bu sene zaten uçacak ve hep daha fazla kullanılacaktır elbet.. takibe aldim.. eger katilirsam tabiki linkinden giderim ;) bonus arkadaşıyım :D

26 Ekim 2017
Presale lansmanı
TAMAMLANAN
Kasım 2017 Sonu
MVP lansmanı ve Bitshares tabanlı motorda DEXX testi
TAMAMLANAN
Kasım 2017 - Şubat 2018
Temel motor özelleştirme, şifre kurtarma ve iki faktörlü doğrulama imkânı sunma; Malta'da DEEX için tüzel kişilik kaydı
TAMAMLANAN
10 Ocak 2018
Ana ekosistem tokenı DEEX.CORE ICO lansmanı; Güvenli VIPPLE habercisi ICO lansmanı, ekosistemimizdeki ilk proje
TAMAMLANAN
Ocak 2018
DEEX.FUND kripto blok zincir sistemi lansmanı ve ICO fonunun ilk dilimi; Mobil DEEX exchange uygulaması lansmanı
DEVAM EDIYOR
Şubat 2018
İspanya, Türkiye, Almanya, Rusya, Kazakistan, İtalya, ve Malta'da Markalı kripto para ATM'leri kurulum lansmanları
DEVAM EDIYOR
Mart 2018 - Aralık 2018
DEEX motorunun Graphene tabanlı blockchain sistemine geçişi
DEVAM EDIYOR
2019
DEEX, DEX kripto para borsası , güvenli haberci , merkezi olmayan emanet, tüccar,kripto kartlar ve kripto ATM'ler ile ICO platformu da dahil olmak üzere tamamen işlevsel , merkezi olmayan ekosistem haline geldi

Yol haritası bu şekilde. Bizim yeni haberimiz olduğu için ilginç geliyor. 2 sene önce atatürk havalimanında da bitcoin atm si yerleştirmişler fakat sonra kaldırmışlar. bazı ülkelerde bu tarz coin atm leri kullanılıyor. Deex te bu işe el atmış, site üzerinde atm lerine ait fotoğraf ve videolarda var. Umarım hayırlı birşey olur ülkemiz için. Ben aldım en az 1 sene bekleyeceğim, benden üye olursan memnun olurum, teşekkür ederim.

roadmap'i begenmedim .. takip ederim ama yatirmak icin yeterli bulmuyorum daha ..
paylasimin icin tsk ederim
roadmapi kim tercüme etmis? onlarin sayfalarinda daha görülmüyor tr versiyonu
(üye olundu ama senin refer link den )

teşekkür ederim @talaxy. Siteye ilk girişte türkçe seçeceği var ordan giriş yapıp çeviriyi buraya atmıştım.

This post has received a 11.11 % upvote from @voterunner thanks to: @trsteemit. BIG NEWS: Build your passive income with daily payouts from @voterunner! Read more about earning SBD with me. Daily. The easy way!

Elinize sağlık. Exchange yazılarını Türk topluluğunda görmek güzel oluyor. Devam edin lütfen

Kaliteli işe yarar işler gördükçe yazmaya çalışıcam. Teşekkür ederim.

eline sağlık güzel bir çalışma

Teşekkür ederim.✋

güzel paylaşım

teşekkür ederim

NOT: DEEX ICO Satışı 28 şubatta sona erecektir. Bu tarihe kadar isterseniz 0.18$ dan alım yapabilirsiniz. Arzu ederseniz şu yazıyı da okuyabilirsiniz. https://steemit.com/bitcoin/@trsteemit/ico-deex-will-last-till-28-february-2018-deex-ico-alim-icin-son-tarih-28-subat

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63877.50
ETH 3493.90
USDT 1.00
SBD 2.51