You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza Techniczna #19

in #bitcoin7 years ago (edited)

Mój stosunek do krypto wyraziłem ostatnio wyprzedaniem wszystkiego co miałem. Nie wierzę w racjonalność dalszych wzrostów. Przypominają one już raczej manię aniżeli rozsądną inwestycje

Jaka racjonalność? Rok 2018 będzie rokiem kryptowalut, a zwłaszcza altcoinów, zaś twoja deklaracja niejako podważa twój autorytet - autorytet? krypto eksperta na którego zostałeś wykreowany. Równie dobrze moglibyśmy porozmawiać o wątpliwej racjonalności derywatów tak chętnie stosownych przez brokerów. ;)
Moim zdaniem rozsądni inwestorzy stoją przed ogromną szansą pomnożenia swojego kapitału, powiem więcej; nigdy wcześniej w historii użytkownik indywidualny nie miał takich możliwości inwestycyjnych, nigdy wcześniej nie było to tak przystępne jak obecnie. Zdecentralizowany, nieregulowany system przepływu środków tym bardziej dowodzi racjonalności posiadania i obracania altcoinami.

Aktualna sytuacja jest dość niebezpieczna bowiem bardzo szybko Ripple z totalnego dna wzrosło w okolicę historycznych szczytów. Szybkie i spektakularne wzrosty charakteryzują się równie szybkimi i spektakularnymi spadkami, a głębokość rynku nie powala na kolana.

Nie wiem z czego wynika twój niepokój, nie wiem czym jest uzasadniony, dostrzegam tutaj więcej emocji przesyconych lękiem niż racjonalnej analizy.

Całkowity market cap niebawem przekroczy bilion dolarów, a Ripple pewnie zbliża się do 150 mld $.

Nie zdziwię się jeśli w tym tygodniu XRP przekroczy poziom 4 $, a jeśli dla Ciebie naturalna korekta to spektakularny spadek to nie mam pytań. Mam nadzieję, że złoto zakopiesz w swojej piwnicy, bo tylko tam będzie naprawdę bezpieczne.

Zapomniałeś też o rzeczy najważniejszej, kryptowaluty to nie tylko instrument spekulacyjny, lecz przede wszystkim nośnik finansowej niezależności, alternatywa dla fiatów kontrolowanych i kreowanych przez skorumpowany system bankowy. Dzisiaj każdy użytkowników sieci blockchain może choćby w niewielkim stopniu stać się częścią systemu i móc decydować o jego dalszym rozwoju. Wolność pod postacią binarnych tokenów - to jak sądzę było nadrzędnym celem, który przyświecał Satoshiemu. Idea peer to peer została wzniesiona na wyższy poziom.

Sort:  

Ale ja nie krytykuje samej technologii. Ale jej cenę już tak.

Ekspert kryptowalut? Skąd to wziąłeś?

Nie zniechęcam nikogo do inwestycji w kryptowaluty, ale ostrzegam. Widziałeś wyceny spółek technologicznych na giełdach amerykańskich? Polecam rzucić okiem.

Ktoś skomentował mój wpis tak: "Biorąc jednak pod uwagę, że ludzie pompują dentacoina do granic niemożliwości (xD), wydaje mi się, że pompa jeszcze trochę potrwa." Co to jest dentacoin i powiedz mi jaki to jest nośnik finansowej niezależności. Tak nawiązując trochę też do rosnącego market capu.

Analiza Techniczna #19

Nie bądź już taki skromny.. :p

Jaką cenę? Tutaj działa prawo popytu i podaży, a wartość tokenów jest umowna, tak jak umowna jest wartość złota i drukowanych banknotów (które realnie mogą być bez pokrycia). Wszystko na tym świecie jest umowne.

Nie zniechęcasz, tylko trochę straszysz i ogłaszasz wszem i wobec, że wymieniłeś wszystko na fiaty - przekaz jest jasny. Ja zaś z reguły nie ufam analizom noncoinerów. :D

Dentacoin to bardzo fajny alt z dużą perspektywą wzrostu i ogromnym potencjałem spekulacyjnym. Sam chętnie zakupię kilkaset tysięcy jeśli cena spadnie do sensownego poziomu. Wystarczyłoby dodać złotą zasadę inwestora "nie kupować na górce, nie sprzedawać w dołku".

Nośnik niezależny choćby od systemu bankowego oraz od państwa, dzięki czemu trudny do kontrolowania, a to oznacza więcej wolności dla użytkownika.

Największe giełdy zamknęły możliwość rejestracji dla nowych użytkowników; wiesz co się stanie gdy znowu otworzą się wrota? Polecimy dalej niż na Księżyc.

To nie jest kwestia skromności tylko prawdy ;) AT tak, ale krypto?

Dobrze, dlatego ja poczekam aż (umowna) cena dotrze do mojego poziomu :)

Nie przekaz nie jest jasny, bowiem przy niektórych krypto powiedziałem - jest szansa na dalsze wzrosty. A stop lossów i ostrożności nigdy za wiele

Kto wie ile tego nośnika jest już w rękach wielkich korpotacji, państw i innych banksterów

" Dentacoin to bardzo fajny alt z dużą perspektywą wzrostu " to jest odpowiedź na pytanie co to jest ? :D Bardzo dobry opis coina, no cóż mamy dużo fajnych altów

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61025.71
ETH 2726.09
USDT 1.00
SBD 2.45