You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pasywne zarabianie kluczem do przyszłości ?

in #bitcoin6 years ago (edited)

Witam, niegłupim sposobem na dodatkowy zarobek jest też Presearch. Pisałem o tym parę dni temu. Dla zainteresowanych: https://steemit.com/polish/@mrcn-86/jak-zarabiac-na-codziennym-korzystaniu-z-internetu-czyli-kilka-slow-o-projekcie-presearch
Apki Electroneum również używam na 4 smartfonach i nie jest najgorzej. Ostatnio sprawdzałem też opcję z klonowaniem apek electroneum i w ten sposób też można dodatkowo trochę zwiększyć zyski :D

Sort:  

możesz rozwinąć kwestie klonowania ? Ja używam na kilku smartfonach ale możliwość zwiększenia horyzontów mnie ciekawi

Użyłem App Cloner i po prostu zrobiłem klona aplikacji Electroneum. Wtedy po prostu odpalasz 2 apki Electroneum (każda apka przypisana pod inne konto) na fonie i sobie działają w tle. U mnie akurat działa ale z tego co wiem to u niektórych nie. Płatną wersję App Cloner znajdziesz w necie bez problemu i bez płacenia :D W Google Play jest co prawda darmowa wersja ale nic nią nie zrobisz bo to raczej pokazówka. Tylko wersja płatna robi robotę.

czyli tym sposobem, zamiast "kopać" ETN tylko na 1 aplikacji, można to robić na 2 aplikacjach. Można ilość ETN zwiększyć dwukrotnie. Jednak tutaj się rodzi pytanie czy nie będzie bana z strony deweloperów. Mając podpięte 5 smartfonów pod 1 sieć wifi, zauważyłem że dostałem niepokojącą informacje od deweloperów, w jakim mieście to robię oraz w jakich warunkach (dom, praca), ponieważ jest to aplikacja dla celów prywatnych a nie komercyjnych. W twoim przypadku używając 4 smartfony *2 czyli realnie 8 smartfonów, nie miałeś informacji od dewelopera z ostrzeżeniami itp. ?

Ryzyko Bana niestety jest dlatego podpiąłem tylko 2 smartfony pod wifi a kolejne 2 chodzą na internecie mobilnym bo mam darmowe pakiety. Co jakiś czas dla bezpieczeństwa wyłączam też tego klona :D Z klonem zdarzały mi się też inne problemy np potrafił kompletnie zwolnić tempo i przyznawać po 0.01 ETN podczas gdy apka obok działała normalnie :D Osobiście żadnego ostrzeżenia nie dostałem. Można też się trochę zabezpieczyć przed banem i blokadą zgromadzonych środków i po prostu systematycznie przelewać je na giełdę. Każda kombinacja wiąże się z ryzykiem wyrwania bana więc w zasadzie robisz to na własną odpowiedzialność. Ja trafiłem w necie nawet na kozaków którzy potrafili odpalić po 3-4 klony na fonie ale coś takiego to już pewnie gwarantowany ban :D

a znasz dobry portfel na windows dla electroneum ? Przechowywanie tokenów na giełdzie średnio mi się uśmiecha ;] Niestety nie mogę znaleźć oficjalnego źródła, a wiadomo że faków jest wiele.

Można sobie jeszcze wygenerować papierowy portfel i wtedy tez masz w miarę bezpiecznie. Na stronie Electroneum z tego co pamiętam jest generator. Link: https://downloads.electroneum.com/offline_paper_electroneum_walletV1.6.html Generujesz Portfel, zapisujesz jako PDF a później na niego przelewasz środki i np drukujesz i chowasz w bezpiecznym miejscu. Jak zajdzie konieczność i będziesz chciał ponownie przelać środki gdzie indziej to robisz import klucza i środki masz ponownie na portfelu online. Ostatnio nie śledzę poczynań Electroneum ale nie słyszałem o portfelu electroneum na windowsa. W razie pytań pisz to pomogę

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63914.94
ETH 3312.82
USDT 1.00
SBD 3.92