Bitcoin Hakkındaki Düşüncelerim

in #bitcoin7 years ago (edited)

Bitcoin'i altına veya dolara yatırım yapmaktan farklı görmüyorum. Onlardan tek farkı volatilitesinin yüksek olması. Altcoinler belki kumar olarak değerlendirilebilir fakat Bitcoin güvenli limandır. Altcoinlerden karını alır çıkarsın, Bitcoin uzun vadeli yatırımdır.

İlk olarak az bir miktar Bitcoin alarak yatırım yapmaya başladım. Düştüğü zamanlarda batacak diyerek panik satışları yapmadım, alım fırsatı olarak değerlendirdim ve daha fazla Bitcoin aldım. Yükseldiği zamanlarda da daha az aldım. Uzun vadede değer kazanacağını düşündüğüm bir yatırımı satmaya niyetim yoktu.

Son olarak geçtiğimiz günlerde (ilk defa) Bitcoin'lerimin bir kısmını 6000-6200 seviyelerinden sattım. Satma amacım olası bir düşüşten sonra uygun fiyattan alarak elimdeki Bitcoin sayısını artırmak.

Bitcoin 6200$'dan 5800$ seviyelerine düşünce ''Bitcoin Gümledi'' , ''Bitcoin'de Babalara Geldik'' tarzı paylaşımlar gördüm.
Bitcoin 5800$'a düşmekle gümlemez, 2500$'a gelse de babalara gelmez. Bitcoin'i kısa vadede değerlendirmek doğru değil. Hangi fiyattan alınırsa alınsın, uzun vadede yatırımcısına daima kazandırmıştır ve kazandıracaktır da. Bana göre 1000$'dan alınan Bitcoin de iyi yatırımdır, 10000$'dan alınan Bitcoin de iyi yatırımdır.
Evet bu ortamlarda AYILAR ve BALiNALAR var. Onlara rağmen biz de bu pastadan yediysek, herkes yiyebilir.

Photos Source: 1 2

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 83.0% @johleen upgoat, thanks to @monkeyjack
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @monkeyjack to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

This post has received a 0.28 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by MonkeyJack from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66895.91
ETH 3499.24
USDT 1.00
SBD 2.89