You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin Zorluk Seviyesinde Yaşanan %19 Artış

in #bitcoin7 years ago

İyi günler Alp, bu steem miktarının artışının mantığını kısmen çözdüm sanırım, seni 22 kişi beğenmiş ve puanları da newbie değil hepsinin, sanırım paylaşımımız farklı kitlelere ulaştıkça veya o konuda ilgisi olmayan birinin beğenmesiyle gelen steem miktarı artmakta site üzerinde kullanılan kimi botlar da paylaşımların geniş kitlelere ulaşmasını sağlıyor yanı reblogger gibi botlar kullanırsak steem gelirimiz artar sanırım. Bir kaç yürüttüğüm mantık daha var ama tam oturtamadım. Dediğim şeyin mantığını şöyle de anlayabilirsin benim hiç bir paylaşımım 22 vote almadı fakat 0,15'in üzerinde gelir geliyor ve seviyem de seninkinden düşük.

Deneme amaçlı bitcoin yada genel paylaşımlarından alakasız (farklı konuda) bir paylaşım yaparsan öngörümün doğru olup olmadığını kanıtlarız.

Senin takipçi sayın benden fazla olduğu için senden rica ediyorum bunu. Kendimde yaptığımda farkı gördüm ama afaki rakamlar olmadığı için kesin böyledir diyemiyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48