Bitcoin Zorluk Seviyesinde Yaşanan %19 Artış

in #bitcoin7 years ago

Bitcoin üretmek her geçen gün zorlaşıyor. Zorluk seviyesine baktığımızda %19 gibi ciddi bir artış görmekteyiz. Aynı zamanda Hash Rate yine en yüksek seviyesinde. Zorluk seviyesi 2048 block'da bir tekrar belirleniyor ve bu süre yaklaşık 2 hafta sürüyor.

En son %19 gibi sert bir artış 2016 yılının Şubat ayında görmüştük. Bitcoin madenciliği için ekipman üreten şirketlerden önümüzdeki haftalarda yeni bir cihaz duyurusu gelebilir, test yapmaya başlamış olabilirler.

Zorluk artışını buradan takip edebilirsiniz.

https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty

Hash Rate'i buradan takip edebilirsiniz.

https://blockchain.info/tr/charts/hash-rate

Sort:  

merhaba alp güzel paylaşımların var r10 da ilkez bitcoin konunu görünce yanlış hatırlamıyorsam eğer maaşını bitcoin ile alan ilk kişiydin dimi :) yoksa ben mi yanlış biliyorum eğer o zaman ilk cıktıgı zamanlardan beri alıyorsan trilyoner olman lazımdı :) benim takip edermisiniz arkadaslar... teşekkürler.

alp ismimiz ile başlayan bitcoin cüzdanı üretmemiz için bir video paylaşmıştın fakat oradaki link kaldırılmış. google aratmalarıyla videoda bahsettiğin programı bulabiliyoruz ama malum kaynak olarak güvenmek için yeterli bilgiye sahip değiliz. Bu konu hakkında bi fikrin varsa veya bildiğin bir kaynak tekrar yayınlar mısın?

Selam, şimdi kontrol ettim, videoda bulunan link bitcointalk konusunun linki.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=25804.0

İlgili konuya gidildiğinde ise

Current version: 0.22

Windows x86+x64 binaries here.

Yazan kısımda "here" kısmına tıklayınca bende başarılı bir şekilde indirdi.

İyi günler Alp, bu steem miktarının artışının mantığını kısmen çözdüm sanırım, seni 22 kişi beğenmiş ve puanları da newbie değil hepsinin, sanırım paylaşımımız farklı kitlelere ulaştıkça veya o konuda ilgisi olmayan birinin beğenmesiyle gelen steem miktarı artmakta site üzerinde kullanılan kimi botlar da paylaşımların geniş kitlelere ulaşmasını sağlıyor yanı reblogger gibi botlar kullanırsak steem gelirimiz artar sanırım. Bir kaç yürüttüğüm mantık daha var ama tam oturtamadım. Dediğim şeyin mantığını şöyle de anlayabilirsin benim hiç bir paylaşımım 22 vote almadı fakat 0,15'in üzerinde gelir geliyor ve seviyem de seninkinden düşük.

Deneme amaçlı bitcoin yada genel paylaşımlarından alakasız (farklı konuda) bir paylaşım yaparsan öngörümün doğru olup olmadığını kanıtlarız.

Senin takipçi sayın benden fazla olduğu için senden rica ediyorum bunu. Kendimde yaptığımda farkı gördüm ama afaki rakamlar olmadığı için kesin böyledir diyemiyorum.

Merhaba,
Alp Bey yayınlarını dikkatle takip ediyorum .
Size nacizane bir sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim .
Sizin anlattıklarınız ve piyasalardan takip ettiğim kadarıyla bitcoin yatırımı yapmak artık bana çok cazip geldi yanlız takıldığım konu aldığım bitcoinleri cüzdanlarda saklamak ne kadar güvenli konusunda takılıyorum. Çalınmasından ziyade Şifremi kaybettiğimde tamam 12 kelimeli kod var ama tekrar cüzdanımı almam kolay olur mu olmaz mı bundan emin değilim , malüm bu deneğimide içinde 50.000tl olan bir cüzdanla deneyimlemek istemiyorum. Bu konu hakkında sizin engin tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Bu konu hakkında kısada olsa bana bir bilgi verebilirmisiniz.

Merhaba, güncel teknolojinin bize verdiği imkanlar ile şu anda en güvenli yöntem hardware wallet dediğimiz donanım cüzdanlar. Bunlar Ledger Nano S veya Trezor gibi cüzdanlar. Cihazları kaybetmeniz, çaldırmanız durumunda PIN kodu var 3 kere yanlış girince sıfırlanıyor ve elinizde bulunan 24 kelimeli seed kodu ile tekrar coinlere ulaşabiliyorsunuz. Bu kelimeler aslında tek yönlü çalışan bir algoritma ve private key yaratmanızı sağlıyor. Yani kısacası başka bir bitcoin cüzdanı kullansanız bile import wallet (cüzdan ekle) gibi bir seçenekle coinlere ulaşabiliyorsunuz.

Elinizde bulunan kelimeleri kaybetmeniz, çaldırmanız durumunda Bitcoin'ler gider, şakası yok. Asla geri alamazsınız. Bitcoin'lerin güvenliğini siz sağlamak zorundasınız.

Yatırım kararlarınızı konuya iyice hakim olmadan vermemenizi önerir, anlattıklarımın yatırım tavsiyesi olmadığını tekrar belirtmek isterim. Saygılarımla.

Cevabı uzun uzun anlattığınız için teşekkür ederim...
Anladığım kadarıyla coinleri şifreliyemiyoruz sadece yarattığımız cüzdanlar şifreleniyor .
Bu cüzdanlarda online sitelerin cüzdanları yada kimseye bağlı olmayan flash tarzı cüzdanlar.
(flash tipi cüzdanlarda şuan Türkiyede 722tl yani çok pahalı :) )

teşekkürler..iyi çalışmalar..

alp bey mhb leb demeden leblebi anlayalım mı ne dersiniz?

Üretim zorluğu ve masrafların artışı, kârlılığın korunması için fiyat desteğini belirgin şekilde yukarı doğru çeker mi, yoksa başka faktörler yanında önemsiz mi kalır?

dear alp need youtube get other platforums get bitcoin about 3-dimensional printers get very important information give your opinion is very nice we have given you updates thanks to the many thanks to you

sevgili alp gerek youtube olsun diğer platforumlar olsun bitcoin konusunda 3 boyutlu yazıcılar olsun çok faydalı bilgiler veriyosun anlatımın çok güzel bizlere vermiş olduğun güncell bilgiden dolayı sana çok teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40