You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bcash, Bgold and B2X are CLONES, not forks, please stop pretending they are.

in #bitcoin7 years ago (edited)

I appreciate your honesty and your efforts ... a great wise scholar has interpreted at some point in the end times.. "a mistake that is clearly wrong regarded as one of the truths, the fools is worshiped as a wise and ugly one is said to be charming"

Sort:  

Thank you, that wise saying fits perfectly.

hmm.. zolang dat er is iets gratis zoals de BTCC - maak me niet uit :D

Als het doorgaat, gebeurd dat ook weer. Hoef je niks voor te doen. Gewoon afwachten en dan kun je het verkopen en er echte BTC voor terug kopen. ;-)

oh cool .. dan fff wachten toch :D
ik weet niet .. mischien komt nog iets leuk met de forks
hier niks meer?
als wij zo hier blijven en de voting gedrag zo doorgaat zijn wij echt in de put imho ..

Ja hoor, als die clones doorgaan, zijn ze aan het begin meestal het meeste waard. Dan gelijk dumpen en daarvan lekker echte cryptos gaan inkopen. =D

Steem gaat met SMTs een mooie slag slaan, jammer dat we nog even mogen wachten. En dan komt er ook nog technische vooruitgang. Veel nog op de agenda. Komen dus zeker HFs op Steem.

Voting gedrag weet ik niet zo Ivy. Dat volg ik weinig. De slider vind ik vervelend. Of zou wat zijn als ik mijn Voting Battery weer op kon laden, door Steem of SBD naar @null te sturen. Heeft meervoudig nut.

De curve is zo goed, alleen gaat de Voting Battery zo snel leeg. Blijft wel wat voor verbetering vatbaar.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65811.20
ETH 3178.05
USDT 1.00
SBD 2.54