You are viewing a single comment's thread from:

RE: Biking to work - the biggest detour

Flott der. Har bodd en del o samme imprde på voksenlia å sykkla mye downhill i marka der så dette var kjent.

Hva slags elsykkel har du? Ok tempo. Pleier å ligge på det smame i skogsløyper med vanlog sykkel. Hard Rocx rock machine.. fin sykkel.

Lott vratter der du snakker om da. Men sikkert digg med batteri.

Ha en fin dag

Sort:  

Det er en sammenleggbar sykkel som fruen fikk anbefalt, og kjøpte. Fungerer relativt greit, bortsett fra at noe går i stykker omtrent hver eneste gang jeg prøver å brette den sammen, noe som skjer relativt ofte for å slippe å betale for sykkelen på toget, samt for å få plass til den inne i båten.

Elmotoren gjør at jeg ikke er redd for oppoverbakker - men det er kjedelig å sykle bortover på elsykkelen, ettersom motoren ihht reguleringer stopper å gi kraft etter 25 km/h. Tråkke rundt uten å gi noe kraft på pedalene, og det går i 25 km/h. Tråkke rundt og gi relativt mye kraft på pedalene, og det går i 26 km/h. Så kan man selvfølgelig presse skikkelig på å få 30 km/h, men da uten hjelp fra elmotoren ... men å holde mer enn 25 km/h uten elmotor greier jeg ikke i lengden da må man enten være godt trent, ha godt med medvind eller ha en sykkel som er særlig designet for høy fart.

Ja min klarer jeg dwt. Men er en offraod som er lett med låsbar demper.

Men sykler ikke for farten. God og morsomm trening i skogen. Har du bilde av sykkelen? Hva koster den?

Veldig lyst på elsykkel. Bor i en liten bygd nå så hadde vært deilig på morningen.

Hva går i stykker da? Fester og låser og sånt?

Mange som bruker #bikewithme? Kanskje legge ut litt der selv. Mye hoggorm der jeg sykler. Skal ta bilde viss keg sykler over en en dag. Prøver å unngå det, men kommer til å skje snart nå som det er så varmt.

Er vel ikke ulovlig om det er en ulykke? De er jo fredet.

Men sykler ikke for farten. God og morsomm trening i skogen. Har du bilde av sykkelen? Hva koster den?

Jeg tar bilder og beskriver den i en egen post etterhvert. Fruen kjøpte den, aner ikke pris. Den er sammenleggbar, for ditt bruk er det sikkert fordelaktig med en sykkel som er mer robust.

Jo men bare sånn cruiser til bygda er det jo genialt. Ikke på tur. Trenger ikke batteri til det sånn som jeg liker å sykle nå. Men 16kmh på sammenleggbar sykkel er jo sprekt da. Hehe.

Mye trafikk på #bikewithme ?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59926.69
ETH 2622.88
USDT 1.00
SBD 2.38