Моја мама зна да лети

in #beach5 years ago (edited)

This text on English

20180716_130644_IMG_1469.JPG

  • Недостаје ми лето и ове луде фотографије моје маме с плаже. Моја мама је кул и на фотографији можете видети како лети.
    Фотографија је усликана прелепог сунчаног летњег дана на грчкој плажи. Шетали смо, а ја сам дошла на идеју да научим маму да лети и усликам тај тренутак. И успела сам као што видите на овој фотографији, сликала сам моју врло кул маму која лети изнад врућег песка.

Sort:  

…сликао сам моју врло кул маму која лети изнад врућег песка.

СликаЛА, или је ово било за сникијев блог? :)

Моја сестра није могла данас да објави тако да сам ја објавио на њен стеемит налог, али нисам успео да објавим на њен а да не погрешим. Хвала што сте ме исправили :D

Нема на чему, @sniki003, ту смо да се помогнемо :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62227.11
ETH 2400.78
USDT 1.00
SBD 2.50