Nedir Bu Drugwars?

in #az5 years ago (edited)

Merhabalar size steem blockchaininin üzerinde bir oyundan bahsetmek istiyorum. https://steemapps.com/ üzerinde 2.sırada görmeniz mümkün.


Piyasaya çıkalı çok olmadı ama hakkında çok dedikodular döndü. Ben de sizlere bunun hakkında bir kaç soru sorup size danışmak istiyorum. İlk öncelikle ben bu oluşumdan @thales7 hocam sayesinde haberim oldu.


Hocamın referansıyla üye oldum. İlk başta dönen olayları anlamadım hatta kurucularının kimler olduğunu dahi bilmiyordum. Devamında bende oyuna ufak paralar yatırmaya başladım. O zamanlar @drugwars rüzgarları esmeye başlamıştı. Ve @thales7 hocamın verilerinden yararlanarak yaklaşık kaç günde yatırdığım paranın fazlasını almayı başarabilirim diye düşündüm.

@thales7 hocam bu oyuna çok para yatırmıştı ve günlük üretimleri bu şekildeydi;

Drugs: 42.340/Day

Weapons: 29.720/Day
Alcohol: 44.670/Day

15.02.2019 verilerine göre @thales7 hocamın yatırımları ve kazançları şu şekildeydi;

Yatırım:30.667 steem

Kazanç:5.137 steem

Bu süreden sonra hocam çok fazla yatırım yapmaya devam etti. Bir postunda drugwarstan bahsetti.

Bu sürede bende 3.502 steemlik bir yatırım yaptım ve 2-3 gün içinde kazanca geçmeye başlamayı düşünüyordum.

Referansımın kullanılması ve oyundan tr topluluğunun haberi olması adına böyle bir çalışma yaptım;


Sadece @revan746 hocam referansım ile üye oldu. Ona teşekkür ediyorum. Fakat sadece oyuna giriş yapmış sanıyorum en azından işlem yapmadığı için kazancı düşük olmuş. Ama hiç yatırım yapmadan en azından kar edebilmiş onu tebrik ediyorum.

Daha sonra oyunun amacının olmadığına yani; Bir çiftlik bank edasıyla yükseldiğine ve oyunculara gerçek bir amaç vermeden kazandırdığını fark ettim. Madem herkes kazanıyor kim kaybediyordu?


Drugs ürettiğim için gelen gelir neredeyse yarı yarıya indi. Bu benim dışımda ponzi dedikodularının olmasını da doğrudan etkiledi.


Burada görüldüğü üzere üretimime karşılık 0.532 steem gönderileceği yazmaya başladı. Bu düşüş çok hızlı gerçekleşti. @drugwars ise bunları duyarmış gibi bir güncelleme yayınladı. Oyunun mekanikleri güzelleştiği gibi eventlerde oldu. Ben umudumu kaybetmiştim oyunla alakalı. İçinde bulunan kuruculardan da şüphe duymaktaydım. İlginç bir şekilde fazla fazla kazançlar yollamaya başladılar eventle birlikte. Bu hızlı yükselişine devam ederek https://steemapps.com/ 'da 2.sıraya kadar yükseldi. Ama hala soru işaretlerini yok edebilmiş değil. Acaba yeni bir ponzi yani çiftlik bank vakası mı yoksa kaliteli bir oyun mu? Bu yorumu size bırakıyorum. Bu arada ben yatırımımın tamamını geri aldım.

Referans linkim; https://staging.drugwars.io/#!/ref/@queqtra

 


Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2019/02/18/nedir-bu-drugwars/

Sort:  

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 21.215 STEEM from daily
  • 6.037 STEEM from heist
  • 0.058 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • -16.877 STEEM

Hi @queqtra!

drugwars

Received:

  • 4.249 STEEM from daily
  • 1.880 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 4.361 STEEM

Total:

  • 1.768 STEEM

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 27.068 STEEM from daily
  • 8.738 STEEM from heist
  • 0.106 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • -8.275 STEEM

Sen hemen 1.768 steem indirmisin cebe :=)
Ben ise daha cok beklerim :=)

Patlamazsa senin kârin çok yüksek olacak:)

Tesadüf drugwars chat de gezinirken görmüştüm, sanada bildireyim dedim. 😉

Posted using Partiko Android

Çok iyi toparliyorsun abi bugün kapatırsın hesbai

Posted using Partiko Android

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @queqtra!

drugwars

Received:

  • 6.282 STEEM from daily
  • 2.670 STEEM from heist
  • 0.133 STEEM from referral

Spent:

  • 11.891 STEEM

Total:

  • -2.806 STEEM

First transfer was before 9.25 days.
Your ROI per day is 8.26 % and you are earning approx. 0.98 STEEM per day.
Break even in approx. 2.9 days.

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Bayağı detaylandirmislar hocam

Posted using Partiko Android

Ben hala kayıplardayım 😂

Posted using Partiko Android

Hocam şuan referanstan efsane gelir geliyor sen elindeki drugsları satsan zaten kurtarırsin😅

Posted using Partiko Android

Ben bir 7 Steem filan yatırmaya düşünuyorum😂

Posted using Partiko Android

Aldığım referans neyki 0.136 Steem felan

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 29.677 STEEM from daily
  • 9.074 STEEM from heist
  • 0.261 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • -5.175 STEEM

First transfer was before 10.99 days.
Your ROI per day is 8.04 % and you are earning approx. 3.55 STEEM per day.
Break even in approx. 1.5 days.

Hocam o kadar referansı nasıl alıyorsunuz @thales7

Posted using Partiko Android

Nasıl yani??

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by r083 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bilgisayar oyunu pek oynamadığım için yönlendirici bir yorum yapamasam da ☺️ Bol şans ve kazanç diliyorum @queqtra 😀

Öyle aktif bir oyun sayılmaz. Yani çok şey yapman gerekmiyor. Eskiden mafia, denizcilik gibi oyunlar vardı aynı onlar gibi diyebilirim aslında. Tavsiye ediyorum başlamanı. En azından küçük kazançlar elde edebilirsin yatırım yapmadan. Yakında detaylı bilgiye ulaşılır. Yine bilgilendirmeyi yapmaya çalışırım. Reften kayıt olursan sevinirim 😅

Posted using Partiko Android

Üye oldum galiba 😃

Posted using Partiko iOS

Hocam üye oldunuz mu bilmiyorum olduysaniz biraz birşeyler kurcalarsaniz gece 02:00de para göndermeye başlarlar 😅 fotoğrafta gözüken kısımdan referans olarak beni eklerseniz sevinirim. Oyun ilerde tutarsa ve yatırım yaparsanız bir kısım kazanç elde edilme imkanı sağlıyor benim adıma. İyi oyunlar, oyunu zor çözdüm 😂

Posted using Partiko Android

0FC7C836-39A1-4231-AC27-DABCE0297250.png

Bu kısımda kaldı ilerlemiyor

Hocam bu durumda sayfayi güncellemeniz gerekiyor. Bilgisayarda f5 tuşuna basarak yapabilirsiniz. Telefonda ise sayfayı yeniden açın ozaman oluyor. Discord kanalı var oradan da sorularınızı sorabilirsiniz. @queqtra nın dediği gibi, aktiv yapmanız gereken birşey yok. Günde bir defa girip, bir iki tuşa basarak oyunda ilerleyebilirsiniz. Bir göz atmanızda yarar vardır diye düşünüyorum.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam bir boşlukta inceleyeceğim ☺️


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 29.677 STEEM from daily
  • 9.074 STEEM from heist
  • 0.261 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • -5.175 STEEM

First transfer was before 11.44 days.
Your ROI per day is 7.71 % and you are earning approx. 3.41 STEEM per day.
Break even in approx. 1.5 days.

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 32.336 STEEM from daily
  • 9.074 STEEM from heist
  • 0.402 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • -2.375 STEEM

First transfer was before 11.99 days.
Your ROI per day is 7.89 % and you are earning approx. 3.49 STEEM per day.
Break even in approx. 0.7 days.

Yarın kâr abi senden rahatı olmaz:)

Posted using Partiko Android

!bookkeeping drugwars

Posted using Partiko Android

Hi @queqtra!

drugwars

Received:

  • 7.310 STEEM from daily
  • 3.409 STEEM from heist
  • 0.268 STEEM from referral

Spent:

  • 11.891 STEEM

Total:

  • -0.904 STEEM

First transfer was before 10.26 days.
Your ROI per day is 9.00 % and you are earning approx. 1.07 STEEM per day.
Break even in approx. 0.8 days.

!bookkeeping drugwars

!popcorn

!pancake

Posted using Partiko Android

Hi @thales7!

drugwars

Received:

  • 36.551 STEEM from daily
  • 15.909 STEEM from heist
  • 0.703 STEEM from referral

Spent:

  • 44.187 STEEM

Total:

  • 8.976 STEEM

First transfer was before 15.65 days.
Your ROI per day is 7.69 % and you are earning approx. 3.40 STEEM per day.

!bookkeeping drugwars

!popcorn

Posted using Partiko Android

!bookkeeping drugwars

!popcorn

Hi @onlyblack!

drugwars

Received:

  • 0.266 STEEM from daily
  • 0.000 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 0.000 STEEM

Total:

  • 0.266 STEEM

First transfer was before 24.88 days.

Hi @queqtra!

drugwars

Received:

  • 10.059 STEEM from daily
  • 7.521 STEEM from heist
  • 0.536 STEEM from referral

Spent:

  • 18.045 STEEM

Total:

  • 0.071 STEEM

First transfer was before 14.25 days.
Your ROI per day is 7.05 % and you are earning approx. 1.27 STEEM per day.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31