You are viewing a single comment's thread from:RE: 쫄보2View the full contextView the direct parentkimyg18 (75)in Avle 경제와 투자 • last year 그러리라 생각합니다. 일찍 실패하고 손해보는 게 나중에는 밑거름이 되리라!