Sort:  

İlk defa resimlerimin doğru bir yerde olduğunu geri dönüşleriniz sayesinde anlıyorum, yorum yapmamı istediğiniz, görmemi istediğiniz paylaşımlarınızı lütfen benim paylaşımlarımın altına link olarak ekleyin. Birbirimize elimizden geldiğince destek olalım. Dünya maddi ya da duygusal birbirine destek olan insanlar aracılığıyla güzelleşecek :)

teşekkür ederim ben beğeni ve yorumlarımı sadece beğendiğim için yaptım karşılık beklediğim için değil ama yazılarımı okumak isterseniz bloğuma bakabilirsiniz:)

Öyle yaparım @sudefteri çok teşekkür ederim😇 Mutlaka bakacağım

tr tagını en başa yazmayı unutma ve trliste tabi ki:)

Editledim ama değişmedi taglarımın sırası, yarınki paylaşımlarımda özellikle tr trliste ... diye ekleyeceğim tagları, istediğim kadar yorum yapabileceğim haberine çok sevindim :)ara sıra tekrar deneyeceğim tagları editlemeyi umarım değişir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60646.47
ETH 3379.85
USDT 1.00
SBD 2.51