You are viewing a single comment's thread from:

RE: If you Have voted for me on the art challenge please remove your votes consider the entry false.

in #art8 years ago

don't you speak Greeks Μαριάντα γλυκιά μου;
οτι και να πείς πατήσες μια χορδη μέσα μου.Δεν με νοιάζει ο διαγωνισμός.
ελπίζω να διακρηθείς

Sort:  

Δεν νομίζω πως θα γίνει κάτι τέτοιο από αυτά που βλέπω εδώ μέσα και το έργο σου είναι πολύ καλύτερο από όλα αυτά. Επίσης, εγώ δεν είχα καταλάβει καν ότι είναι διαγωνισμός. Σ ευχαριστώ πολύ για όλα αλλά σκέψου το. Είναι κρίμα.

Ενα σκουπίδι είναι και το έφτιαξα χωρίς κόπο.αντέγραψα το στυλ του Boetti για εύκολα Upvotes. Δεν θα μου στοιχίσει τίποτα να το πετάξω στα σκουπίδια.εκεί είναι η θέση του.
Θα σε παρακολουθώ.ελπιζω να δω κι αλλα απο εσένα.
Μου θύμησες οτι η ζωγραφική ειναι κατάθεση ψυχής. το είχα ξεχάσει.
να σαι καλά.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59908.77
ETH 3191.82
USDT 1.00
SBD 2.43