You are viewing a single comment's thread from:

RE: Multiverse - Universe I: "Grid", painting 2 "Pericombobulations"

in #art7 years ago

Scheun, heel scheun 😉
Vind trouwens je familie nevelspoock op je website een fantastisch idee/concept...
Alleen de agenda is blijkbaar niet up-to-date... exposeer je misschien nog ergens in het Antwerpse?

Sort:  

Dankjewel! Het concept Nevelspoock heeft een tijdje goed gedraaid, maar er gaan nu andere dingen mee gebeuren (waar ik nog niet veel over kwijt kan, sorry voor deze teaser ;)

Ja, de agenda is ver achterop, dank je om me daar op te wijzen, ik moet er werk van maken. Een expo in 't Antwerpse zou ik graag doen, maar zit er voorlopig (nog) niet in.

Graag gedaan :-)
Wil me met niets bemoeien hoor maar heb je ooit gehoord van http://pjezunik.com/ ? Ben er zelf niet bij betrokken, heb er alleen al eens wat gekocht en vind het een tof concept. Misschien interessant voor jou als artiest?
Anyway, ik volg je nu dus ik zie wel wat verschijnen. Cheers...

Ik ken het niet, maar ziet er wel ok uit, ik bekijk het zeker eens grondiger - bedankt voor de tip!

Graag gedaan. Succes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65316.48
ETH 2593.30
USDT 1.00
SBD 2.65