🌌Trialbycomics/Stranger things/Eleven/crtež

in #art7 years ago (edited)

[This Text in English]

Ovo je rad nastao za učešće na takmičenju na Steemit-u u organizaciji @kommienezuspadt. Već duži period pratim ovo odlično takmičenje ali se nisam do sada okušavala u njemu jer je materija stripa nešto što inače ne radim.
Ali pošto je tema ove nedelje bila Stranger things, serija čiji sam veliki fan, odlučila sam se da oprobam svoju sreću i crtačku sposobnost.



Dame i Gospodo, predstavljam vam Eleven :)

stglavna.jpg


Crtano u mom skica-bloku sa markerima. Priložila sam ceo proces, koji započinje skicom sa olovkom tvrdoće 4B. Prvo nastaje kostur, skica, da bi se naknadno pristupilo radu sa markerima.


st1.jpg


st2.jpg


Ideja je bila da ne prikažem samo Eleven, već i uticaj Upside-down pojma u priči. I pošto sam veliki ljubitelj šuma, ideja mi je bila da ih upotrebim na ovaj način kao dodatni element.


st2a.jpg


st4.jpg


st5.jpg


Na crtanje korenja je otišlo dosta vremena


st7.jpg


I evo finalnog crteža



st6.jpg



Ovu sam propustila kroz jednostavni filter u BeFunky editoru koji često koristim za brzu obradu slika. .

st6hrom.jpg



Nadam se da vam se dopada pošto sam uživala dok sam radila ovaj crtež, pa priznajem čak sam i samu sebe pomalo iznenadila:)
Hvala na pažnji

Sort:  

Заиста изванредно, @jungwatercolor. Колико ти треба времена за један овакав цртеж?

hvala @lighteye, joj ne znam sta da ti kazem, da sedim kucim i samo crtam verovatno bi bio gotov za dan -dva . A ovako sa odlascima na posao i efektivnim crtanjem od par sati uvece recimo da se razvuce na nedelju dana.

Којом се иначе професијом бавиш, ако ти је оваква уметност само хоби?

Nije mi hobi, clan sam ULUPUDS-a od 2010 a diplomirala 2000 god, ali od slikanja se u Srbiji ne zivi. Na posao idem da imam za kiriju i sta da jedem i da mogu da slikam sta ja zelim a ne sta mi se narucuje :) Tezi put sam odabrala ali ide za sad, sporo ali ide :)
Izlazem tu i tamo, na nekim kolektivnim i samostalnim a saradjujem sa cetiri galerije u Beogradu za sad.

Odličan crtež, odlična serija :-)

Hvala @hidden :) Dobro dosao, lepo je videti nove kreativce na mrezi, pogotovo sa ovog podrucja :)

This is fantastic! Perfect comic book style as well :)

thank you @juliakponsford, It was surprise for me also doing something in comic book style :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57949.44
ETH 2349.64
USDT 1.00
SBD 2.44