🎨 Purpurni portret/akvarel/korak po korak 👣

in #art7 years ago


[This Text in English]

'' Ako je nešto dobro, što da kvarimo..?''
To je bio moj moto dok sam radila ovaj akvarel. Portret je tema obrađivana vekovima, emocije zapisane na nečijem licu, boji kože, očima..

Možda je upravo to razlog koji me tera da ih slikam, kao mapa emocija ispisana na nečijem licu..
I kao što sam ih slikala 2017, svakako ću nastaviti sa tim i ove godine :)
U poslednje vreme se trudim da radim sa većim količinama vode, učeći kako da ih kontolišem u spoju sa vodom..Gledajući proces sušenja i čekajući rezultat.




pgl.jpg

Crtež ispod boje je jednostavan, samo nekoliko linija bez previše detalja. Kasnije ću ući u detalj ali koristeći boju.


p1.jpg


Prvi deo slikanja deluje poprilično haotično i neugledno. Voda se mora pratiti i kontrolisati svo vreme, a to možemo činit koristeći četku, uklanjajući višak vode. Takodje ,možemo koristiti i papirni ubrus za tu namenu.


p2.jpg


Izmedju slojeva važno je sačekati da se svaki sloj dobro osuši da bi se video rezultat pre nego što nastavimo dalje sa radom. Posle ovog prvog sloja obično sačekam do sutradan.
Ova vrsta četke je dobra jer je u stanju da akumulira dosta vode i boje u sebi, a takodje i njen oblik dozvoljava da oslikavamo različite intezitete linije i površina.


p3.jpg


Pošto se boja dobro osušila, prelazimo na detalje.


p5.jpg


I još detalja, takodje koristeći manje vode a više boje.


p6.jpg


Dok naposletku nije gotovo..

p7.jpg



Nadam se da vam se dopao ovaj mali tutorijal. Takođe nadam se će oni koji su ljubitelji akvarela pronaći nešto sebi interesantno u ovom tutorijalu i oprobati svoju veštinu.
Verujem da umetnost zahteva puno prakse i rada, pa stoga rezultati ne dolaze preko noći :)



steemsign.jpg

Sort:  

Wow! Just beautiful <3 You are really talented!

Wonderful to see all the stages of your painting. Beautifully painted, maintaining the freshness and freedom of wet-into-wet watercolour. Resteemed. 🦋

Beautiful portrait @jungwatercolor! :) I love all the purple!! An what a wonderful sentiment it has.. :)

thank you @mayasky, means a lot to hear something like that from master of portrait like you are :)

Hvala na tutorijalu.Toliko je interesantan da mi dodje da se i ja malo pozabavim.Prosto mami.

@ana-step hvala vama. To i jeste nekako moja namera sa ovim tutorijalima o akvarelu. Da ljudi shvate da akvarel nije nikakav bauk i da je u stvari izuzetno zabavan i inspirativan.

Pa potrišiću sav SP na tebi! Vrlo mi se sviđa!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 59214.68
ETH 2622.69
USDT 1.00
SBD 2.44