🎨 Priča o oblacima ☁️

in #art6 years ago (edited)

[This Text in English]

Sećate li se onih momenata kada ste kao dete gledali u oblake i videli toliko stvari u njima, cele svetove ?
Verujem da se svako može poistovetiti sa tim momentom ležanja u travi, plaži ili dvorištu uživajući u pričama istkanim na nebu.


Posebno sam volela momente kada smo se moj brat i ja takmičili u igri ko vidi šta i više oblika u oblacima.
Zmajevi, dvorci, psi i princeze su ispadali iz naše mašte, konji su trčali po oblacima i još uvek sam fascinirana činjenicom kako smo uspevali da vidimo toliko kao deca..



neboa.jpg




Druga priča iz mog detinjstva vezana za oblake se odnosi na putovanja avionom.
Kao dete, roditelji su me često slali kod bake avionom i obično je ona putovala sa mnom. I kao što predpostavljate, sedela sam uz prozor kako bih mogla da promatram oblake.
Glavni problem je bio, kako mi objasniti da ne mogu da izadjem napolje i šetam po oblacima.



Danas, ponekad još uvek vidim ponešto u oblacima, ali ne toliko često kao nekad.
Ali, priznajem, kad letim avionom i dalje vidim sebe kako šetam po oblacima.

Ili ih slikam..

nebo2.jpg

Da li još uvek možete da vidite sve te stvari u oblacima ili se nešto desi kada odrastemo ?
Da li odrastanjem udjemo u neki niži nivo fantazije ili život ubije našu maštu u izvesnom smislu?
Šta mislite?

Sort:  

Da li još uvek možete da vidite sve te stvari u oblacima ili se nešto desi kada odrastemo ?

Мора неко да нас подсети на све то кад одрастемо. Хвала @jungwatercolor :)

:))) hvala tebi @lighteye na beskrajnoj podrsci!
A ja se ponekad samo bojim da nikada necu ni odrasti do kraja :)

Па да се може бирати страх, бољи не би могла да изабереш :))

Mene je drugarica "ucila" da trazim razne oblike u oblacima. Ona je imala naviku da to radi, u pocetku mi je bilo cudno a posle bas zanimljivo.
Sto se tice letenja, prvi put sam sela u avion ove godine i jedino kad sam se vracala sa Tajlanda imala sam jedan kraci let (Surat Thani - Bangkok) i sediste do prozora. Taj pogled je bio nesto najlepse sto sam u zivotu videla!
Hvala sto si nas podsetila na lepe uspomene! :)))

nema na cemu @nikolina, milo mi je da je ovaj post imao lep efekat :)

Često se sa detetom igram ove igrice, naročito tako ubijamo vreme u kolima kada je put dugačak :) Divan post!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64057.95
ETH 3104.17
USDT 1.00
SBD 3.90