Sort:  

I think it might be the 2faced advice itself.

Ik moest er even over nadenken want soms zie je zelf iets over het hoofd. Ze staat voor het verwarrende advies waarin mensen het wellicht goed bedoelen maar jou en de situatie waarin je verkeerd totaal onderuit halen.

Ja, ik ken het... het bekende 'er-te-dicht-op-zitten-fenomeen :-)

Maar ik bedoelde werkelijk niets anders dan: heb je in je schilderij jezelf als uitgangspunt gebruikt. Ik meen in je schilderij je gezicht te herkennen, of: je profielfoto en het gezicht in dit schilderij vertonen overeenkomsten.

Die vraag staat los van de betekenis van het schilderij ;-)

oh haha, Ik snap je nu. Nee, ik heb mijn eigen gezicht niet bewust gebruikt. Maar het schijnt wel zo te zijn dat je onbewust je eigen trekken gebruikt omdat je die vaak ziet als het gemiddelde.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66902.93
ETH 3441.22
USDT 1.00
SBD 2.63