You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Reasons I Don't Want A Tattoo

in #art6 years ago

Κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα για τα οποία όμως δεν είμαι βέβαιος σε ο,τι αφορά στην εγκυρότητα τους μπορώ όμως να πω οτι σε πολλές περιπτώσεις ενα τατουαζ μπορεί να δρα ως "τονωτικό" προσωπικότητας (που είναι φανερό οτι δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί) ή ένδειξη ένταξης σε μια κοινωνική ομάδα ή ακόμα και σημάδι απελευθέρωσης απο εδραιωμένα κοινωνικά πρότυπα που επιβάλει το "σύστημα

Ειναι ακριβως οπως τα λες κ οπως ειπες κανεις δν παραδεχεται. εκει στην ουσια βγαινει η αμυνα που ειναι απλο ψυχολογικο φαινομενο γτ νιωθουν οτι δεχονται επιθεση. Ποσες φορες εχω ''μαλωσει'' για κατι τετοια. Στην ουσια τους λεω τα ιδια με εσενα, γινομαι κ λιγο πιο καυστικος κ καταληγουμε σε χαζο επιχειρηματα κ στην κλασσικη φραση, ''εμενα μου αρεσει τι προβλημα εχεις εσυ?" λες κ ανεφερα ποτε οτι εχω προβλημα.

Δν ξερω κ τι ηλικια εισαι για να καταλαβω πανω κατω πως σε αντιμετωπιζουν. πχ αν καποιος ειναι ''μεγαλος'' ηλικιακα θα σκεφτουν οτι ειναι παλιας γενιας δν ξερει. Εγω π ειμαι νεος κ ανηκω στην γενια αυτη π εχουν γινει μοδα τα tattoo ακουω ολο βλακειες. Θα παραδεχτω καποιον αν μου πει το κανα καθαρα για να το δειχνω για να φανω πιο cool

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67