Steemitte Yol Alamadım Yardımcı Olun

in #arkadaslar7 years ago (edited)

Merhabalar Arkadaşlar

Yaklaşık olarak 6 ay oldu steemitte içerik yazalı ama maalesef ki hala kazanç sağlayamadım. Arkadaşlar, eksik veya hatalı olarak yaptığımı bir şeyler mi var, neden kazanç sağlayamadım, toplamda 335 içerik ve 160 takipçim bulunuyor, ancak kazançlarım hiç yok.

Sizce Ne Yapmam Gerekiyor

Steemit içerik platformunda yer alan deneyimli arkadaşlara sesleniyorum, sizce ne yapmam gerekiyor, sistemden soğudum açıkçası, boşa kürek sallıyorum galiba. Bana bu konuda yardımcı olmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Kaç Ay Oldu Hala Sıfır Kazanç

Kaç ay oldu hala sıfır kazançtayım. Arkadaşlar, steemitten kazananlar nasıl kazanıyorlar, neler yapıyorlar bana da yardımcı olursanız sevinirim. Türk grubunda yer alıyorum, ancak kayda değer oranda destekler alamadım, steemitte yanlış stratejiler uyguladığımı sanıyorum ve doğru yol haritasını halen bulamadın. Yani olmazsa steemitten ayrılacağım hiç kazanç yok arkadaşlar.

Herkese şimdiden teşekkürler.

Sort:  

Hoc discord kanalimiza katilin aksam sizin postunuzdw 100-200 yorum yapalim toplu birlik

katıldım hocam şimdi desteklerinizi bekliyorum tekrar teşekkürler

Aktif olarak discordda veya başka yerlerde insanlarla daha çok etkileşime girmeyi deneyebilirsiniz. Yapılan projelere katılıp kendinizi geliştirerek daha çok kazanç sağlayabilirsiniz. En büyük olay da bence yatırım. Yatırım yaparak hesabınızın değerini hızlıca arttırabilirsiniz. Saygılar sevgiler.

yatırım derken nasıl nereye ve ne kadar yatırım yapmam gerekiyor bilgi verir misiniz

Buraraya para yatırabilir ve upvote için bot kullanabilirsiniz. https://steemit.com/tr/@forkonti/steemit-e-nasil-yatirim-yapilir

teşekkürler desteğiniz için mesela 500 tl yatırım yaptığımızda hesabımda ne gibi değişiklikler olacaktır mesela ne kadar kazanç yükselmesi olabilir bilgi verir misiniz

Merhaba @arabi01,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Bu posta @hellowhale tarafından @forkonti vasıtasıyla oy verilmiştir.

Valla yazacaktım ama yorumları okudum hepside benim söyleyeceklerimi söylemişler

Belki de topuz taşını yazmak yerine daha çok merak edilen şeyler konusunda yazmalısın kardeşim 🙏🏻

teşekkürler ercan bey bende sizi takipte olacağım.

teşekkürler değerli yorumunuz için yaparım.

@turbot !welcome . Aramıza -yeniden- hoşgeldiniz. Steemit Türkiye Discord kanalımız'a gelirseniz her konuda elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız :)

Merhaba. Günlük dörtten fazla paylaşım yapmamaya çalışın. Diğer kullanıcılarla iletişim kurun. Kendinizinkilerden çok diğer kullanıcıların paylaşımlarını oylamaya çalışın vb. vs.

Önceliğiniz paylaşım yapmak, kazanmak değil, iletişim ve etkileşim olsun. Dikkat ettiyseniz en yüksek kazancınız bu paylaşımda...

teşekkürler neden bilgi verir misiniz ayrıca yatırım nedir nasıl ve nereye ve ne kadar yapılır steemitte bu konuda bilgi verir misiniz siteemit mantığını hala anlayamadım aylardır yazıyorum boşuna sanki kazanç halen yok sıfır yani

Facebook'ta çok fazla paylaşım yapanları takipten çıkarıyoruz değil mi? Burada da görmezden geliyoruz. Yani paylaşımdan çok paylaşım yapan kişiye bakıyoruz. Yatırım falan sonraki mesele. Günlük bir tane paylaşım yapın yeter şimdilik. Ama araştırın, emek verin, kendiniz yazın.

neden paylaşımlar az olsun deniliyor bu kısmı anlayamadım ve örneğin, içeriklerimiz sadece bizim gruptakiler tarafından mı oylanıyor yoksa steemit genelinde mi bilgi alabilir miyiz

Örneğin; şuraya bi bakın: https://steemit.com/created/tr ilk 10 paylaşımdan kaç tanesi size ait? İnsanlar oy vermeyi bırak okumazlar bile. Az ama öz olsun paylaşımlarınız.

tamam anladım teşekkürler

kazanç ön planınızda olmasın dediniz, ancak ben aylardır yazıyorum ve takdir edersiniz ki kazanç istemem doğal hakkım ama olmuyor aylardır sıfır kazançlar çok üzüldüm ve hayal kırıklığına uğradım.

steemite yoğun emek vermeme rağmen halen sonuç sıfır sistemi verimli kullanamıyorum bu nedenle desteklerinizi bekliyorum saygılar.

evet dikkat ettim aylardan sonra ilk defa biraz yükselme oldu umudumu kaybetmiştim açıkçası yaz yaz boşuna sonuç sıfır oluyordu tamam dediklerinize özen gösteririm teşekkürler.

Discord kanalimiza katilin lutfen hocam destek verilecektir

türk kanalı mı bu az önce katıldım acaba dediğiniz kanal mı

katıldım hocam arkadaşlar destek oluyor çok teşekkürler herkese daha önce neden sizinle temasa geçmedim ki ben

Burada bulunan ve bulunmayan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42