Sort:  

@oaldamster dit was in roermoend - na de feest van pap :)

{NL} Zoiets vermoedde ik al Ivy. :-)

@oaldamster ik ben echt nu ingeburgerd? - lekker kijken kijken niet kopen gedaan - ik zoek een dikke winter jas - waterdicht - alleen mink, leer en panther gevonden, heel mooi maar wat de prijs! en ik zal niet durfen uit met die soort jassen te lopen - daar krijg je verf van denk ik - hahaha - alleen lekker gevreten - niks gekocht. Ze zijn wel idd veel goedkoper dan de andere maar ik kon geen waterdicht winter jas vinden - :)

{NL} "Wel kijken, niet kopen", ja helemaal ingeburgerd en als je wat wilt gaan kopen: afdingen! Hahaha.

Er is genoeg keuze in kleding wat vrij van bont is, heerlijk warm, wind- en waterdicht. Heel veel aanbod, heel veel winkels in heel veel winkelcentra.

Zelf heb ik een enorme afkeer van 'shoppen', ik weet vooraf wat ik nodig heb. Ga naar een winkel, kijk, pas (want ik wil absoluut niet ruilen) en ren bijna naar de kassa... Blij dat ik vervolgens weer buiten ben. XD

@oaldamster - ja zoiets - bont is het woord - die was heel heel mooi, tijger en leopard denk ik - heb aangepast gewoon voor het gevoel - leer van binnen, lekker warm inderdaad zo mooi ook maar kan je beter niet dragen hahaha - Steven heeft iets gekocht - ik niet maar ben wel blij - ik ben nog steeds mijn geld niet kwijt hahaha - frugal. :D

{NL} Je vind vast iets economical en wat voldoet aan het gewenste. ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70