[PHOTO] Płazy / Amphibians / Frog's

in #animals7 years ago


Rzekotka nowogwinejska - Litoria infrafrenata (Nowa Gwinea)


litoria infrafrenata.jpg



Rzekotka australijska - Litoria cerulea (Australia)


Litoria cerulea.jpg



Żaba pomidorowa - Tomato frog - Dyscophus guineti (Madagaskar)


Żaba pomidorowa - Tomato frog - Dyscophus guineti.jpg



Afrykańska żaba biegająca - Kasina makulata (Kenia/Tanzania)


Kasina makulata.jpg



Ropucha szara - Bufo bufo (Europe/Poland)


Bufo bufo.jpg



Żaba trawna - Rana temporaria (Europe/Poland)


Rana temporaria.jpg



Kumak górski - Bombina variegata (Europe/Poland)


Bombina variegata.jpg


All photos are mine / Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.


If you want to see other unusual animals click here: https://steemit.com/@kamilkowalski


Jeśli podoba Ci się ten materiał to udostępnij link do niego gdzieś dalej i kliknij FOLLOW - będzie mi bardzo miło :)
A tu możesz dowiedzieć się czegoś o mnie i przybić przysłowiową piątkę:

https://steemit.com/polish/@kamilkowalski/dzien-dobry-steemowicze-or-hello-all

Kamil


If you like it, click Follow. Here you will find something about me and here you can say hello:
https://steemit.com/polish/@kamilkowalski/dzien-dobry-stemowicze-or-hello-allh

Sort:  

Great photos! Tomato frog looks toxic

Hello Marija :)
Thank you :)
Tomato Frog is not very poisonous :) Only little :D

Ps: As it is in your language: "Thank you". ?

Kasinka makulata śpiewa w Afryce Hakuna matata :))
Intrygujące ...
A opowiesz skąd taka pasja do tych przeuroczych żyjątek?

Ogólnie zwierzęta i rośliny (ale zainteresowań mam spoorooo), jakoś tak sobie upodobałem owady, ptaki, płazy i gady i bardzo lubię koty. Całę życie miałem zwierzęta, i tak wariactwo się utrwalało, pracowałem też jako redaktor w magazynie o ptakach. Ale skąd to się tak naprawdę wzięło to nie mam pojęcia :)
Jak to się mówi "każdy ma jakiegoś pierdolca" :D
To samo przychodzi :) "ma się pierdolca i już" :D

A Kasina makulata wydaje bardzo fajny dźwięk przypominający stukanie na cymbałkach :)

super a o wezach tez cos napiszesz? :)

Tak :) bo mam ciekawe Foto jednego gatunku :)

Rzekotka to urodzona modelka. A pomidorowa chyba całe życie na fochu :)

Pomidorowe właśnie są takie pulchniutkie jak pomidory i masz racje dużo kilometrów to one nie robią :)
Bo rzekotki to łażą jak szalone.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66843.30
ETH 3094.89
USDT 1.00
SBD 3.67