Sort:  

nice art @vjbasil
thank you for sharing
resteemid

welcome

Lekker he dat al je eerste reacties allemaal bots zijn ;)

Very usefull post! Thank you!

Ja dat is het probleem met het laten resteemen door in dit geval @hottopic......
toch is dat los van het rendement niet geheel en al onzin.
Af en toe check ik die upvotes / reacties en dan blijken er zelfs hele interessante gasten tussen te (kunnen) zitten, niet alleen onzin accounts, zoals deze bijvoorbeeld: @habibrahad.

Die gast uit Bangladesh geloof ik, doet echt geweldig leuke dingen met Photoshop:

https://steemit.com/esteem/@habibrahad/concept-of-ps-part-sixtyseven-fc0c8fd428454#@vjbasil/re-habibrahad-concept-of-ps-part-sixtyseven-fc0c8fd428454-20180420t190555467z

zonder die upvotes had ik hem nooit ontdekt.

Kan toch soms dus leuk zijn om even te checken wat die lui zelf posten.....

Ja dat doe ik ook wel altijd. Ik loer altijd bij iedereen die reageert zelfs al zijn het bots hehe. Ik ben gewoon nieuwsgierig

Ik heb hottopic net unfollowed omdat ik niet zit te wachten op die erotische resteemed posts. Kan dus beter blijven volgen?

Je hoeft natuurlijk niks te volgen, ik geloof dat je ook posters kan muten...

Dat is een beetje raadselachtige functie. Wanneer je iemand volgt en vervolgens mute, volg je hem ook niet meer. Tenminste zo lijkt het, want als ik later unmute moet ik ook weer op follow klikken.

Maar blijft ie dan niet gewoon in de lijst staan?
Ik kan me voorstellen dat zijn of haar berichten dan niet meer in je feed verschijnen...

Ik ga het ook eens proberen.

ja blijft wel in de lijst, maar je kunt dus net zo goed unfollow kiezen. Misschien heb ik er niet genoeg tijd aan besteed.

Ja maar als je dus unfollow kiest, dan kan je die persoon later misschien nooit meer vinden.
Dat kan lastig zijn.
Ik begrijp de functie wel denk ik:

Stel je wil iemand af en toe volgen, kortom zien waarmee die bezig is omdat ie wel leuke dingen maakt / doet / artikelen plaatst., Maar opeens begint ie een beetje te wauwelen of minder leuke dingen te plaatsen, dan kan je hem muten waardoor je zijn posts niet voorbij ziet komen, maar doordat ie in je lijst blijft staan, kan je hem later weer "aan" zetten, zodat je weer in je "feed" zijn posts voorbij ziet komen.
N.B.: overal waar "zijn" staat wordt bedoelt " zijn of haar", l;aten we wel een beetje modern bezig blijven hier;-) analoog hieraan: ie = ze en hem = haar

It is a usefull post,,, thank you for share @vjbasil

Woow, nice post @vjbasil. Thank God I can across you on steemit, you always post intelligently..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.02
ETH 3289.90
USDT 1.00
SBD 3.88