Nieuwe activiteit Vjbasil: wekelijkse stripsteemCreated with Sketch.

in #alldutch6 years ago (edited)

Ik ga 1x per week een pagina posten van een strip.

Het is meer kunst dan strip denk ik: de bedoeling is "dat ik maar wat doe"

daar ben ik het beste in; niet een heel plan maken en een structuur en een script of een scenario of een heel erg uitgewerkt idee.... Zo doe ik het ook met muziek en met allerlei vrij werk wat ik maak.

Als ik voor een klant in opdracht werk, kan ik wel degelijk heel gestructureerd en planmatig bezig zijn, maar als ik "voor mezelf" bezig ben, heb ik daar geen geduld voor: dan wil ik meteen DOEN!

Hieronder een voorproefje van mijn strip:

screenshot afsluitdijk.png

afsluitdijk.gif

Sort:  

is it dutch language?

The language will not be important.

It will be mainly graphics without a meaningfull story.

The viewer can make up his own story.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63453.92
ETH 3283.73
USDT 1.00
SBD 3.89