Sort:  

Dat is een beetje raadselachtige functie. Wanneer je iemand volgt en vervolgens mute, volg je hem ook niet meer. Tenminste zo lijkt het, want als ik later unmute moet ik ook weer op follow klikken.

Maar blijft ie dan niet gewoon in de lijst staan?
Ik kan me voorstellen dat zijn of haar berichten dan niet meer in je feed verschijnen...

Ik ga het ook eens proberen.

ja blijft wel in de lijst, maar je kunt dus net zo goed unfollow kiezen. Misschien heb ik er niet genoeg tijd aan besteed.

Ja maar als je dus unfollow kiest, dan kan je die persoon later misschien nooit meer vinden.
Dat kan lastig zijn.
Ik begrijp de functie wel denk ik:

Stel je wil iemand af en toe volgen, kortom zien waarmee die bezig is omdat ie wel leuke dingen maakt / doet / artikelen plaatst., Maar opeens begint ie een beetje te wauwelen of minder leuke dingen te plaatsen, dan kan je hem muten waardoor je zijn posts niet voorbij ziet komen, maar doordat ie in je lijst blijft staan, kan je hem later weer "aan" zetten, zodat je weer in je "feed" zijn posts voorbij ziet komen.
N.B.: overal waar "zijn" staat wordt bedoelt " zijn of haar", l;aten we wel een beetje modern bezig blijven hier;-) analoog hieraan: ie = ze en hem = haar

Ja daar heb je gelijk in. Overigens blijven mensen die je niet meer volgen wel gekoppeld aan je account, alleen niet zichtbaar binnen Steemit.com

Moet weer eens verder met het systeem dat ik aan het opzetten ben om volgers beter te beheren. Blijf het binnen Steemit een onhandig gebeuren.

Bedankt dat je er naar hebt gekeken.

Helemaal mee eens.

Kan je programmeren?
Met python kan je eigenlijk alles maken wat je wil op de steem blockchain.

er is een library die daar speciaal voor is ontwikkeld, ben ik een paar maanden geleden even mee bezig geweest; maar ben er niet verder mee gekomen; geen tijd; andere bezigheden.

Het lijkt me niet echt heel ingewikkeld om een iets apetijtelijker interface te maken, een waarin je de tags als groepen kan zien, ongeveer zoals bij de comunities bij google+,

Minds.com ziet er ook goed uit.

Ergens helemaal onderin mijn tijdlijn moet nog iets te vinden zijn over dat python...

Ik wilde het op een Linux bak installeren, maar die eerste kreeg ik niet aan de praat (steempython geloof ik ) dat bleek heel lastig, maar ergens op steemit kwam ik in contact met iemand die me tipte over een andere library die wel makkelijk zou zijn te installeren....

Ach als je even gaat zoeken heb je het zo gevonden. Er wordt al van alles op steem gedaan, steemit is er maar één van. Busy.org, dsound, dtube, diverse apps, In Polen hebben ze strimi: https://strimi.pl/
dat is gewoon hetzelfde maar Pools. Als je jezelf daar zoekt, dan kom je al je artikelen en alles ook gewoon tegen, maar de UI is Pools.

fijne avond verder

We wijken wel erg af van de oorspronkelijke post. Oh de mijne zie ik nu pas... haha.

Dit moeten we eigenlijk op discord doen..grt, @vjbasil

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59404.52
ETH 2610.92
USDT 1.00
SBD 2.41