You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch Creations | Sharing Saturday #1 | Giveaway 5 SBI shares!

in #alldutchcreations6 years ago (edited)

KIjk een post voor niet creativen! Daar schaar ik mezelf inderdaad onder, want ik ken alleen maar lullen maar niks maken nie ;)

Waarom ik de SBI zou willen?

Nou een van de redenen waarom ik SBI zou willen is omdat mijn Steemit account niet alleen voor mij is. Ik vind het tof dat je met een druk op de upvote knop dingen in mensen zn leven kan veranderen. Momenteel heb ik dus ook 50 SP gedelegeerd naar Alldutch and 50 SP naar Steemit Mastermind Group (wat jullie niks zal zeggen maar dit is ook om een groep mensen te ondersteunen). Ook heb ik van mijn eerste 2 SBI er eentje naar @bigdude gestuurd die actief is in de Venozolaanse community om daar mensen zn levens te veranderen met Steem. Je kan daar rondkomen van 4-5 SBD per maand en ik vind dat tof. Mijn 100% upvote van 10 cent betekent daar dus echt letterlijk een maaltijd voor iemand.

Wat ik dus ook met de SBI zou willen doen is er 4 van de 5 aan @bigdude geven en er eentje zelf houden, of allemaal zelf houden zodat ik hogere votes in the end kan geven. Aan jullie de keuze. Sharing is inderdaad caring, ik hou ervan ;)

Sort:  

Dank je wel voor je inzending, en zie je, zelfs een niet creatieveling kan prima meedoen! We gaan je inzending zeer zeker meenemen bij onze beslissing. Nog even geduld, want we maken de winnaar bekend in de volgende Sharing Saturday post!

@alldutchcreation

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61904.26
ETH 2409.59
USDT 1.00
SBD 2.68