Alldutch Creations | Sharing Saturday #1 | Giveaway 5 SBI shares!

in #alldutchcreations6 years ago (edited)

alldutchcreationslogo.png

Alldutch Creations introduceert: Sharing Saturday !


Omdat jullie ons hebben gesteund met het funden van SBI shares, gaan we nu wat terug doen

Enige weken geleden hebben wij een campagne gestart om 20 Steembasicincome shares te funden voor Alldutch Creations. Jullie hebben hier toen massaal gehoor aan gegeven door onze dagelijkse campagne up te voten, maar ook door ons te sponsoren. Wij zijn jullie hier ontzettend dankbaar voor, en mede dankzij jullie steun kunnen wij nu vanaf onze prive accounts ook hogere upvotes geven aan de community leden van Alldutch.

Zoals jullie weten, hebben we pas sinds ongeveer een week onze eigen dedicated account voor Alldutch Creations. En dat betekent dat we natuurlijk voor deze account ook hetzelfde aantal shares willen hebben als dat we gefund hebben. Deze keer gaan wij de Steembasicincome shares betalen en jullie sponsoren! Op deze manier kunnen we dus van onze accounts @anouk.nox en @hetty-rowan jullie upvoten, maar we willen graag onze power op deze account ook zo snel mogelijk vergroten, dus we gaan zoveel mogelijk shares aanschaffen de komende tijd. En jullie delen met ons mee!

Wat meer informatie over het geweldig initiatief Steembasicincome

Voor wie nog niets weet over Steembasicincome zullen we hier wat meer informatie geven en wat links verschaffen waar je verder kunt lezen, indien je interesse gewekt is.
De meeste mensen hebben weleens van het Universeel Basis Inkomen gehoord, dit is iets wat al een tijd speelt in verschillende landen, maar nog lang niet overal word getest momenteel. Het idee is om ieder persoon een vast bedrag per maand te geven, en verder de vrijheid om hier zo goed mogelijk mee te leven.
Het Steembasicincome idee is daar natuurlijk uit voortgekomen, en hoewel dit uiteraard net wat anders in elkaar steekt, is het idee erachter hetzelfde. Een gegarandeerd levenslang inkomen, door shares te kopen van Steembasicincome.

DQmPg2iJCCN8dPTH4VzWdrXed9m7cmtB53hyf5G247pxCF9.png


Voor 1 STEEM (let op: geen SBD!) kun je een share kopen, maar tegelijkertijd mag je daarbij een ander noemen die je sponsort. Dus voor elke STEEM die je erin steekt, ontvangen 2 mensen een share voor Steembasicincome. Afhankelijk van hoeveel shares je hebt, ontvang je een percentage aan upvote voor elke post die je plaatst.
Er word elke week in de betreffende poule (er zijn er meerdere) berekend hoeveel men post, en hoe hoog je share per post zal zijn. Dit kan dus fluctueren als je meer of minder post.

Hoe kun je bij Alldutch Creations een Steembasicincome winnen?

Simpelweg door onder deze post een comment achter te laten waarmee je ons overtuigd dat we jou zouden moeten sponsoren. Aangezien we niet voor niks Alldutch Creations heten, dagen we je natuurlijk uit dit op een zo origineel mogelijke manier te doen. Hoe je dat doet, laten we geheel vrij. Zo maakt iedereen evenveel kans, omdat er veel verschillend talent in de Alldutch community zit.

Hoeveel shares geven we weg? En wat zijn de regels?

We geven deze eerste Sharing Saturday totaal 5 shares weg, en je mag de hele week de tijd nemen om een bericht achter te laten. Zodra de post payout is geweest, worden inzendingen niet meer meegenomen in de race om te winnen.
We zouden het leuk vinden als je de post upvote en resteemed, om meer mensen op de hoogte te stellen van deze actie.
Iedereen mag een keer meedoen, of dat voor jezelf is of voor iemand anders, is geheel aan jou. Sharing is caring, dus indien je het iemand anders heel erg gunt, overtuig ons waarom.
Met 5 Shares heb je meteen een vote te pakken die telt, dus vandaar de keus om ineens 5 shares weg te geven.

Sponsoring deze week

Deze week worden de 5 SBI shares gesponsord door @anouk.nox .
Uiteraard zijn wij ontzettend blij met extra sponsoring indien je ons vooruit wil helpen. Neem in dat geval even contact op met @anouk.nox of @hetty-rowan op het discord kanaal.


Wil je meer informatie over Steembasiscincome? Meld je aan bij Earth Nation op Discord en zoek naar het subkanaal van Steembasicincome. @josephsavage is er altijd om vragen te beantwoorden, maar lees eerst even de gepinde berichten, alvorens je hem benadert. Je krijgt altijd antwoord!


OVER ALLDUTCH

@ALLDUTCH is de online social community voor Nederlandse blockchain gebruikers, voornamelijk steem. De community is voor NL-BE members, de voertaal op onze server is Nederlands.
Posts met onze tag maken kans op promotie in een van onze wekelijkse initiatieven :

#Alldutchcreations (creative content) om kans te maken op vermelding in de wekelijkse Recap van @alldutchcreation, die elke maandag wordt gepost.
#AlldutchNL (Nederlandstalige content) en #Alldutch om kans te maken op vermelding in de Alldutch Recap, die elke vrijdag verschijnt.
Join de Alldutch community op Discord via deze link: https://discord.gg/BK4uPqq

(Note EN; Abuse of tags not appreciated because it won't help the dutch community to grow)

Community tag - #Alldutch
Creatieve content - #Alldutchcreations
Nederlandse content - #AlldutchNL

Sort:  

Geweldig weer @alldutchcreations!!

Jullie kennen mij inmiddels al een tijdje, sterker nog, ik mocht de eer dragen om genoemd te worden in meerdere van jullie prachtige compilatie posts!

Hieronder de reden waarom ik mijzelf graag nomineer om kans te maken op een share:

Het combineren van een studie geneeskunde met een creative en daarmee ontspannende hobby (fotografie in mijn geval) is essentieel om de 7 jaar onbetaalde studie door te komen.

Helaas heeft het bovenstaande feit nogal wat nadelen. (lees studieschuld) Ik merk dat ik een stuk minder kan fotograferen dan ik tijdens mijn tussenjaar heb kunnen doen gezien de dagen van half 7 tot 7 gevuld worden met het zorgen voor de medemens.

Een extra zakcentje zou bij mij zorgen voor meer mentale capaciteit om mijzelf uit te blijven dagen en toch weer vaker de camera te pakken en er opuit te gaan en zo jullie hopelijk meer moois te kunnen bieden.

Groet, Thijs


t.

KIjk een post voor niet creativen! Daar schaar ik mezelf inderdaad onder, want ik ken alleen maar lullen maar niks maken nie ;)

Waarom ik de SBI zou willen?

Nou een van de redenen waarom ik SBI zou willen is omdat mijn Steemit account niet alleen voor mij is. Ik vind het tof dat je met een druk op de upvote knop dingen in mensen zn leven kan veranderen. Momenteel heb ik dus ook 50 SP gedelegeerd naar Alldutch and 50 SP naar Steemit Mastermind Group (wat jullie niks zal zeggen maar dit is ook om een groep mensen te ondersteunen). Ook heb ik van mijn eerste 2 SBI er eentje naar @bigdude gestuurd die actief is in de Venozolaanse community om daar mensen zn levens te veranderen met Steem. Je kan daar rondkomen van 4-5 SBD per maand en ik vind dat tof. Mijn 100% upvote van 10 cent betekent daar dus echt letterlijk een maaltijd voor iemand.

Wat ik dus ook met de SBI zou willen doen is er 4 van de 5 aan @bigdude geven en er eentje zelf houden, of allemaal zelf houden zodat ik hogere votes in the end kan geven. Aan jullie de keuze. Sharing is inderdaad caring, ik hou ervan ;)

Dank je wel voor je inzending, en zie je, zelfs een niet creatieveling kan prima meedoen! We gaan je inzending zeer zeker meenemen bij onze beslissing. Nog even geduld, want we maken de winnaar bekend in de volgende Sharing Saturday post!

@alldutchcreation

Super leuk dit! Ik ben een kunstenaar uit de antillen en zou graag mee doen met de #Alldutch team.

Surf-masters-2-small-S.jpg

Dit is een voorbeeld van een van mijn kunstwerken.

Groetjes uit Curaçao :D

Hi @artzanolino

Er staat een link in de post waarna je in de discord community van Alldutch terecht komt.
Zien we je daar?

@alldutchcreation

Ik ( @anouk.nox op dit moment haha) zal de tag van de week zeker wel gebruiken.
Had hem al opgemerkt maar ik kom er maar niet aan toe om mijn tekeningen met watercolor potloden af te maken. Zodra dat is gelukt, zie je mijn post wel verschijnen incl de artzone tag :)

@alldutchcreation

Kunst uit Cura! Tof spul heb je daar!

Wie moeten jullie sponseren met een SBI share? Mij natuurlijk 😎
Waarom? Simpel ik zal jullie ook een SBI sponseren en omdat er op dit moment nog niet meer dan 5 inzendingen zijn!

Ik kan wel een verhaal houden over hoe ik de community hoop te helpen bij het oplossen van creatieve en programma ontwerp problemen en dat het leuk zou zijn daar een basis inkomen mee te genereren, maar eigenlijk vind ik het doel dat @karinxxl noemt een betere keuze.

Wat ik nog wel kwijt wil, is een ander logo. Er is niet om gevraagd, dus je hoeft er niets mee. Het is ook niet mijn bedoeling iemand tekort te doen.

Het idee achter dit logo is dat het aansluit bij het @alldutch logo, maar meer de nadruk legt op creativiteit.

Het logo dat we nu hebben staan is een tijdelijk logo, omdat wij inderdaad de nadruk willen leggen op creativiteit. Echter vinden wij deze stijl niet bij het concept Alldutch Creations passen. Achter de schermen zijn we aan het nadenken hierover, maar tot we een volledige huisstijl hebben houden we het even bij het tijdelijk logo.

Prima, succes met de verdere ontwikkelingen.

Zeer interessant project! Ik heb geen basis inkomen nodig op dit moment dus ik stel voor dat jullie iemand anders selecteren. Mocht er uiteindelijk nog een plekje over zijn dan neem ik graag een share aan!

Het eerste wat ik wil zeggen. Ik geloof niet dat ze me iets schuldig zijn. En ik ben niets verschuldigd behalve mijn familie. Maar er zijn momenten die u mogelijk interesseren en de juiste beslissing nemen bij de verdeling van aandelen. Als je naar onze blog hebt gekeken, begrijp je dat dit een weerspiegeling is van het idee om Steemit te maken. Namelijk om mensen samen te brengen die mensen aantrekken om interessante inhoud te creëren. Verschillende hobbies, originaliteit, ontwikkeling van een persoon als individu, artiest, muzikant, dit staat allemaal op onze blog. Volwassenen en kinderen, hun gemeenschappelijke zaken, dit is een grote waarde en een geweldige kans die u kunt missen.

Zoveel pathos)) Ik ben dat niet)) Ik zal me verheugen in de overwinning, maar ik beschouw de overwinning van een ander niet als mijn nederlaag. Veel succes allemaal!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67900.86
ETH 3250.85
USDT 1.00
SBD 2.63