Alldutch Creations | Sharing Saturday #2 | Winnaar vorige week

alldutchcreationslogo.png


Vorige week hebben wij de eerste Sharing Saturday geïntroduceerd

Omdat wij als community erg dankbaar zijn voor jullie support aan allerlei kanten, bedachten we een leuk wekelijks concept om wat terug te doen voor de members van Alldutch(Creations).
Je vind de eerste post hier terug.

We gaan proberen deze wekelijkse contest elke week anders in te kleden, zo zal hij ook voor veel leden toegankelijk zijn. Was onze uitdaging de ene week niks voor jou, dan is de week erna misschien op jouw lijf geschreven. Hou het dus in de gaten.

Vorige week kon je 5 SBI shares winnen

Simpelweg door een comment achter te laten waarom je deze graag wil winnen. Lekker laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk, ook voor de niet zo creatievelingen.
Hoewel we erg hebben getwijfeld wie we deze 5 shares zouden geven, is het geworden.....

@karinxxl , hieronder kun je haar comment lezen:


Nou een van de redenen waarom ik SBI zou willen is omdat mijn Steemit account niet alleen voor mij is. Ik vind het tof dat je met een druk op de upvote knop dingen in mensen zn leven kan veranderen. Momenteel heb ik dus ook 50 SP gedelegeerd naar Alldutch and 50 SP naar Steemit Mastermind Group (wat jullie niks zal zeggen maar dit is ook om een groep mensen te ondersteunen). Ook heb ik van mijn eerste 2 SBI er eentje naar @bigdude gestuurd die actief is in de Venozolaanse community om daar mensen zn levens te veranderen met Steem. Je kan daar rondkomen van 4-5 SBD per maand en ik vind dat tof. Mijn 100% upvote van 10 cent betekent daar dus echt letterlijk een maaltijd voor iemand.
Wat ik dus ook met de SBI zou willen doen is er 4 van de 5 aan @bigdude geven en er eentje zelf houden, of allemaal zelf houden zodat ik hogere votes in the end kan geven. Aan jullie de keuze. Sharing is inderdaad caring, ik hou ervan ;)


Hoe te gek is het inderdaad dat je met 1 vote gewoon een maaltijd voor iemand kunt betalen? @karinxxl laat even weten hoe je de shares graag verdeeld wil hebben, dan worden ze dit weekend nog aangeschaft!

En dan nu de nieuwe Sharing Saturday contest voor de komende week

Deze week willen we graag weten welk Steemit-member je graag in het zonnetje wil zetten, en waarom. Het zou leuk zijn als deze persoon een creatief tintje in de posts heeft, maar het is geen verplichting. Gewoon iemand heel erg een leuk extraatje gunnen is ook prima. We willen iedereen de kans geven om een ander in het zonnetje te zetten.

Wat win je deze week

De persoon die word aangedragen, en door ons wordt uitgekozen krijgt 1 Steembasicincome share, maar jij ook! Dus jullie winnen beiden.
Je doet mee als je voor vrijdag 4 Mei 23.59 uur een comment achter hebt gelaten onder deze post, en deze post een upvote hebt gegeven. Resteemen wordt gewaardeerd, maar dat is niet verplicht.
Vergeet niet om als tags: #alldutchcreations en #sharingsaturday te gebruiken!
Het is leuk als je het een beetje leuk aankleed, maar ook dat laten we geheel vrij!

Meer weten over Steembasicincome shares?

Lees even de post van vorige week door of kijk bij de posts van @steembasicincome voor meer informatie.


Succes allemaal!

@alldutchcreation

Sort:  

Ik wil @lynncoyle1 graag een hart onder de riem steken. Laat ik vooralsnog geen verdere Toelichting geven, want ik vermoed dat haast iedereen haar inmiddels kent....?

Mocht dat niet zo zijn, geef dan een gil want dan licht ik mijn keuze uiteraard toe.

Ik spreek even voor mijzelf, ik ken haar niet dus wellicht is het handig als je even wat meer informatie geeft, zodat wij en ook anderen nieuwsgierig worden naar haar posts?
Edit: voor degenen die haar niet kennen, zie reacties onder deze comment..

@alldutchcreation

@anouk.nox, @lynncolyle1 zit momenteel in een hele moeilijke periode. Ik heb pas een blog van haar gelezen door een showcase post van @curie. Haar partner / man is terminaal voor zover ik heb kunnen begrijpen. Er zijn inzamelingsacties hier vanuit newbieresteem geweest om voor geld voor zijn medicijnen te zorgen en @lynncoyle1 en Brian zijn nu in Mexico samen waar ze min of meer zijn dood afwachten en in de tijd die hen nog samen rest proberen zoveel mogelijk vreugde uit het samenzijn te halen. De post die ik van haar las had als titel "Tonight I gave the love of my life the permission to die" ... heel triest, en ook zo mooi wat zij voor elkaar doen. True love!

Thank you so very much for the mention @hetty-rowan! Brian and I both appreciate your explanation, support and recognition of our love! This steemit community has been unbelievable in terms of support as well, and Brian and are are so fortunate to have each other and steemit right now! :) Thank you again!

I totally missed it, so I'm happy Hetty explained.. I saw lots of heartwarming comments and help from the community.. so amazing <3

It was amazing and something that Brian and I will never forget!!

Your welcome.
I hope you don't mind these comments are in Dutch?
You can try to translate them via Google. Or I can do it for you.
But they contain only some general information about your situation and why you would earn small gesture (sbi Share)

I don't mind at all. Google automatically "offered" to translate :)

Oh man, verschrikkelijk. Thanks voor het melden, want dat is aan mij voorbij gegaan ... Wat een heftig verhaal, zal later haar posts eens bekijken.. En @crypto-econom1st nu snap ik waarom je ervan uitging dat de meeste mensen haar wel kenden..Vergeet dus het bovenstaand berichtje maar, zal als ik weer ingelogd ben daar ook even "leuk" aanpassen gezien het feit dat ik niet wist waar dit over ging..

Ik zie dat iemand, Hetty, me al voor is geweest. Op zich ook prima dat je haar niet kent, we kunnen per slot van rekening nooit alles lezen.

Ik was vooral lui in de hoop er mee weg te komen en me wat tijd te besparen.

Ja ik mis regelmatig wat natuurlijk, zoveel te doen hier ;)
Heb overigens nog geen tijd gevonden haar berichten te bekijken.. maar dat komt zodra ik tijd heb..
In elk geval tof dat je haar aandraagt!

Als je niet op past doe je de hele dag niets anders dan Steemit...

Dank voor deze mooie uitleg!
Excuus voor mijn luiheid. ☺️

Thank you for this post @alldutchcreation! I appreciate people like you...giving, generous, selfless people... who care about other people in this platform! I was introduced to @crypto-econom1st just a few short weeks ago in @abh12345's Curation League Contest, and since then, we have develped a genuine relationship based on genuine commenting and interest in each other. I appreciate very much his mention of me here and I am proud to call @crypto-econom1st my steemit friend :)

I can understand that :) It's good to have Steemit friends.. it's truly a heartwarming community.. I haven't had much time to read into your story yet.. but I read you have a new apartment that looked awesome.. Hopefully you can enjoy each other there, and collect some great memories! Take care both of you...

Thank you very much! The new apartment is so peaceful and bright...I believe it must help :)

Thank you @crypto-econom1st for spreading the word about our story! In such a short time of knowing you, we have become good friends, and that is one of the reasons why I love steemit so much! Do you remember in the beginning when I said to you that the "numbers" don't mean much to me? This is why! :)

Thank you for your continued love and support, and now sharing of our story! Brian and I appreciate it very much!

Guys wat fantastisch en leuk!

Wat een eer om deze toffe dingen te doen aan de community te verdelen. laten we het zo doen:

2 SBI voor @bigdude voor de mensen in Venezuela
2 SBI voor @tarc , een honden asiel die draait op SBD uitbetalingen
1 SBI voor mijzelf

Wat vinden jullie daarvan?

It's all your choice lol @karinxxl komt vandaag in orde.. Zoals je weet kan het enrollen een paar dagen duren .. Tof van je dat je deze goede initiatieven steunt!

@alldutchcreation

Is het de bedoeling om enkel NL/BE Steemonians in het zonnetje te zetten?

Ps, wat een late post 🤔

Uitgelogd op de account, maar ja idd het is weekend ;) En hij stond in concept moest hem nog posten..
Anyway niet perse een NL of BE aangezien je zelf ook een share krijgt als je word uitgekozen..

Hi, I'm an Upvote bot. I will upvote your post if you reply to this comment with "Upvote". 👍 a-0-0

SBI ME! :-)
en voor de nieuwetijdse scrabbellaars ... geherstoomdt

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53807.82
ETH 2237.98
USDT 1.00
SBD 2.30