You are viewing a single comment's thread from:

RE: Our Fourth Writing Wednesday with the winner of last week and the new photo to start from ...

Hallo @alldtuchcreation, @anouk.nox, @hetty-rowan,

Ik denk dat jullie deze gemist hebben een tijd geleden. Daarom deze reactie hier ;)
https://steemit.com/steemit/@aka-alias/contest-3-win-a-personalized-animated-divider

Sort:  

Hi @aka-alias inderdaad, we zijn wat minder actief geweest laatste paar weken omdat we wat dingen gaan veranderen bij @alldutchcreation ..
We willen je bedanken voor de moeite die je hebt gedaan, echter moeten we heel eerlijk zijn en bekennen dat we dit niet vinden passen bij creations. Dit zou meer bij alldutch passen dan bij alldutch creations.

Wij zoeken echt wat sierlijks en ik zo zometeen een wedstrijd uitschrijven voor een nieuw logo (dit was tijdelijk) en daarmee zal er ook een huisstijl ontwikkeld moeten worden.. Misschien wil je daar aan mee doen?

Toch enorm bedankt voor de moeite, we zagen dat je helaas geen redesigns doet dus dan houdt het op.. Hopelijk zien we je nog verschijnen bij onze contest ..

Fijne (lang) weekend vast! @alldutchcreation

Hoi, geen zorgen. Beheren jullie ook #alldutch? Natuurlijk kunnen jullie de banners ook daar gebruiken.
Voor @alldutchcreation kan ik eventueel nog iets anders maken. Ik kan alleen niets zeggen over wanneer dat zal zijn. Ik heb naast m'n eigen bedrijf nog een baan en druk sociaal leven en andere dingen gaan vaak toch voor. Ik zal het echter in gedachte houden en hoop snel de tijd te vinden nog iets te maken voor jullie.

Hoi @aka-alias thanks for understanding! :)
Nee wij zijn wel deel van die community, maar zij hebben al een logo en huisstijl inmiddels..
De post staat online voor de logo contest als je een poging wil wagen :)

Groetjes en nogmaals bedankt!

Hoi, Bedankt voor de update. Wegens drukte vermoed ik dat ik niet kan deelnemen. Ik houd het echter in gedachten. Jullie ook bedankt!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59071.36
ETH 3001.95
USDT 1.00
SBD 3.66