alldutch, alldutchenglish

in #alldutch6 years ago (edited)

Gisteren kreeg ik een berichtje van @jackjohanneshemp die me liet verstaan dat er een community was op steem(it) deze gebouwd was rond de Nederlandstalige community. Het intrigeerde me en zodra ik kon ben ik ingegaan op hun uitnodiging. Er is niets leukers dan met mensen te praten met dezelfde interesse en in je eigen taal.

Na het joinen van de discord heb ik een vragen lijst gekregen die ik even moest invullen. Dus hier zijn de vragen en de antwoorden 😊

Hoe heb je steemit leren kennen


@brothermic, een van men beste vrienden in het echte leven en een die hard cryptofanaat 😊

Over welke onderwerpen blog je op steemit


Ik zou zeggen het leven. Wat ik tegenkom en waar ik over wil schrijven. Niet echt iets specifiek. Je kan van alles vinden. Mijn privé leven, mijn hobby’s, mijn werk, …. . Zoek en je zal vinden.

Naar welke blogs kijk je op steemit


Dat is redelijk moeilijk om op te antwoorden. Meestal de personen die mijn blog bezoeken krijgen een bezoekje van mij.

Waarom zou je ‘all dutch’ community aanbevelen aan andere nedersteemers


Aha omdat we pownen natuurlijk. Nederlandstalige hebben toch een samenhorigheids gevoel he :D

Dus alle nederlandstaligen die dit lezen. Maak een commentje en ik leid je naar de juiste plaats!

taddlogo001.png

Sort:  

mooi :) ik dacht dat ik je dit al had verteld maar blijkbaar niet sorry :)

Grrrrr, neen da hadde nog ni gedaan :)
Ik weet het nu, dat is het belangrijkste :)

mss komen hier wel eens een nederlandstalige meeting van :) en als steem echt tot 160$ gaat dit jaar hoeven we ons geen zorgen te maken dat de meeting meer kost dan we verdienen haha

Welkom in de community :). Hopelijk heb je het hier naar je zin!

zal wel lukken vermoed ik :)

Welkom zoef. 😁 sorry voor de late reactie ik was wel met steem bezig maar dan op een andere tak de backup witness server even mijn linux kennis weer up to date brengen. Maar dat gaat jammer genoeg ten kostte van al het andere leuk dat je erbij komt en weet je wat? Het wordt steeds leuker. 😁

Hehe, bedankt voor de comment.

Welkom bij #alldutch community. Ik ben nu een paar weken lid en daardoor heb ik al veel neder- Steemians ontmoet. Het is een leuke groep en mooi on te zien dat er steeds meer leden bijkomen.

Hehe, bedankt voor dit berichtje. Ik hoop dat ik binnen enkele weken hetzelfde kan zeggen

Waar moet ik zijn?

Ga even naar deze topic. Daar vindt je al de informatie.

Doe ik. Bedankt!

@zoef


Ik heb net een eerste post gemaakt met daarin de #alldutchenglish en #alldutchcreations tags (onderaan de post). Zou je misschien even kunnen kijken of ik het zo goed heb gedaan? Alvast bedankt!
Hier is de betreffende post.

De bedoeling van de alldutch is dat je een post maakt in het nederlands. En dat je daarna de tags gebruikt in de steemit post en niet in de post content.

Edit: Never mind, ik ben er achter. Ik heb de tags aangepast. Bedankt voor je hulp!

Bedoel je dat de tag in de titel moet komen staan?

Bedankt!

a very beautiful post I really like your post @zoef

well thank you, hope you understood it all

haha inderdaad.

Hier is mijn std antwoord op dit soort macht-vd-grote-getallen-spam. De inleiding pas ik hier en daar wel eens aan, maar de kern blijft hetzelfde: no upvote for upvote, no follow for follow, NO upvote begging, and NO comment spam! :-)

https://steemit.com/art/@hatsekidee/all-in-one-stone-87#@hatsekidee/re-byltc-re-hatsekidee-all-in-one-stone-87-20180218t110207596z

Copy-paste naar hartenlust!

Zal ik doen. Tnx voor dit

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ZoeF from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57563.20
ETH 3078.64
USDT 1.00
SBD 2.41