You are viewing a single comment's thread from:

RE: Een andere kijk op orgaandonatie

in #alldutch6 years ago (edited)

Shit!!

Ik heb dat artikel even snel gelezen en dan schrik je wel even: en het is inderdaad ook wel logisch als je er over nadenkt!

Je moet dus in feite helemaal nog niet dood zijn als ze je organen eruit halen, anders raken die organen beschadigd door zuurstof tekort.

( Inderdaad ze halen een nier ook uit een levende donor, zodat die nier het tenminste gewoon nog doet.)

Horror verhaal!

Sort:  

Ja, het is ontluisterend. Erg belangrijk om hier goed over na te denken.
Alweer merk ik dan hoeveel informatie er is achter gehouden voor mij en mogelijk velen gedurende de stemmingsprocedure in de tweede en eerste kamer.

Ik heb wel sommige artikelen in de media gelezen en er iets over op TV gezien maar deze informatie heb ik niet meegekregen. Dit zou ik zeker onthouden.

Of was het wel beschikbaar maar heb ik dit onderwerp willen ontvluchten?

In ieder geval komt het nu keihard binnen.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64