Sort:  

Bedoel je zoiets als de smiley in deze:

tekst.gif

Of meer zoiets:
animated-girl.gif
image source

Of nog iets heel anders

Ja zoiets Als t poppetje idd!

Het hangt een beetje af van je onderwerp en hoe goed je kunt tekenen (met de computer) :).

Het meisje beweegt door een serie van 40 afbeeldingen.

Je kunt het bestand opslaan en vervolgens openen in GIMP.

Zo kwam ik erachter dat je met (replace) of (combine) achter de layer naam aangeeft of de onderliggende lagen zichtbaar moeten blijven. Weer wat geleerd :)

Overigens is het sowieso leerzaam om gif bestanden van anderen te openen om te zien hoe deze in elkaar zijn gezet.

Voor 'ingewikkelde' animaties gebruik ik overigens Flash. Het programma heeft zijn glans een beetje verloren, maar ik werk er nog erg graag mee.

Thanks , oke dus 1 meisje 40 verschillende poses haha daar kan ik wel wat mee😁 oh link aan ja zo doende leert men.
Ik will heel graag nog eens t hele Adobe pakket, pc version. Ook met illustrator Enzo maar voorlopig uit de voeten met gimp;)
:)

Ik heb ooit StudioMX aangeschaft omdat ik veel met Flash werkte, interactieve toepassingen dmv scripting. Wonder boven wonder doet deze versie het nog met Windows 10.

Van Adobe heb ik ook een oude bundel die het nog wel doet. Die zou ik niet opnieuw kopen, maar gaan voor de online jaar licentie, of hoe dat ook heet.

Wat wellicht een goedkopere optie is, is de Corel video photo bundel. Die heeft een probeerversie dacht ik. Kun je erg leuke dingen mee doen.

Ik kan niet wachten tot ik n laptop kan aanschaffen haha! Nu alleen maar Android tablet dus Anders Dan windows Enzo.... Irritant he die licenties met also met wordspakket blijf je kopen hopen ze dan..
Als het niet te veel kost is t niet zo erg✌

Ik gebruik veel open source software. In plaats van Word gebruik ik OpenOffice.org. Daar kun je ook Microsoft bestanden mee openen en maken.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63850.79
ETH 3415.87
USDT 1.00
SBD 2.46