Mijn nieuw schilderij

in #alldutch6 years ago (edited)

Deze heb ik helemaal zelf gemaakt .
Ik ben begonnen op een lege doek .
Ik ben toch trots op mezelf dat ik zo iets mooi heb gemaakt .
De tekst dat erop staat : make yourself proud geef mij elke dag moed .
Om elke dag het beste van mezelf te geven en te zijn .
We moeten alles doen voor ons zelf en niet voor iemand anders .
De keuzes die we maken in ons leven doen we alleen voor ons .
Al die mensen die roddelen die weten niet beter . Blijven gaan op het pad dat wij voor ons zelf hebben gekozen of kiezen . Niemand anders staat in ons voeten of kunnen sommige keuzes niet begrijpen . Dat is pech voor hun .
Ik wens jullie een hele mooie dag
We mogen trots zijn op wie we zijn 🍀🌺🍀🌺
20180626_111229-1.jpg

Sort:  

Mooi! Heb je nog andere gemaakt? zeker tonen op steemit! :) sorry mn upvote is momenteel 5 cent haha, maar ik kijk wel even of ik je kan tippen ;) groetjes

This is a test message by steemultedt. Sorry for inconvenience caused.

tip! @tipu

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58644.49
ETH 2625.45
USDT 1.00
SBD 2.38