You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stoom afblazen: De schrijversclub

in #alldutch7 years ago

Leuk dat je terug aan het schrijven bent! Ik had net hetzelfde, wilde al heel mijn leven een boek schrijven maar raakte nooit ver, tot... ik samen met een vriendin begon te schrijven. Ja ik weet het, klinkt raar he? En toch, omdat we samen kunnen brainstormen over onze personages en wat er met hen gebeurt, krijgt alles plots veel meer leven in je hoofd en is het niet meer zo moeilijk om je in te beelden hoe die of die zou reageren! Ik ben super enthousiast, onze draft is bijna klaar en binnenkort kunnen de eerste proeflezers eraan beginnen. Succes!!

Sort:  

Haha dat klinkt inderdaad als een fijn proces. Proficiat met je eerstd draft! Moest je proeflezers nodig hebben, dan weet je me te vinden ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59647.06
ETH 2365.97
USDT 1.00
SBD 2.56