You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stoom afblazen

in #alldutch7 years ago

Ondanks dat mijn dagen in het Engels doorbreng grotendeels hebn ik nog wel vaak Nederlandse nummers in hoofd.

Deze denk ik vaak aan als de ambulance er door moet op een tweebaansweg en iedereen netjes aan de kant gaat :))

Sort:  

Sommige liedjes zijn mijlpalen in een tijdperk. Dit is er (voor mij) zeker één van!
Ik ken trouwens ook bijna niemand die niet een heel klein stukje mee kan zingen. Zelfs mijn nichtje van elf kent het refrein uit haar hoofd.

hahaha inderdaad! eigenlijk wel echt een klassieker. Moet je nagaan dat dit nummer al 41 jaar oud is he! en nog steeds blijven mensen hem dus bijleren

Ja, een echte ouderwetse klassieke meezinger! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58630.84
ETH 2465.03
USDT 1.00
SBD 2.38