Vakantieweek

in #alldutch6 years ago

En dan heb je een vakantieweekje, even een week niet friemelen aan gleuven, want dat is wat een postbezorger nu eenmaal doet overdag. Werd eigenlijk wel tijd dat ik even vrij nam, is de eerste vrije week na drie jaar gleuvenvullen.
Wat doe je allemaal in zo'n vrije week? Had me voorgenomen om helemaal niks te doen, maar ja dat lukt ook niet echt. Je staat nog steeds 's morgens om half 7 op, want dat is er in de laatste drie jaar wel ingeslopen, de interne wekker.
Tuurlijk er was een dag dat ik bij familie was, want ja die willen nu eenmaal je verjaardag vieren, maar de andere dagen gaan toch ook sneller voorbij dan ik eigenlijk dacht.
Je maakt wat schoon in huis en eindelijk pak je de laatste dozen uit van de verhuizing, was er nog steeds niet van gekomen. Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat ik die dingen niet nodig ben als ik twee maanden wacht met uitpakken, maar wie weet komen sommige dingen nog van pas.
Verder hang je wat op de bank in je vrije week en je prutst wat met het in elkaar zetten van een android appje voor het eventueel weer opstarten van de radio. Al loop ik daar ook een beetje mee achter, moet nog 131 nieuwe cd's in de afspeellijst zetten, gaat ook weer tijd in zitten.
Al met al is het inmiddels al weer donderdag geworden en de vrije week zit er al haast weer op. Aan de ene kant ben ik blij dat het zo snel gaat, maar aan de andere kant het had wel wat langzamer mogen gaan zodat ik wat meer kon uitrusten. Heeft toch wel een invloed dat elke dag gleuvenvullen op de fiets op je lichaam, ben tenslotte ook de jongste niet meer en af en toe herinnert mijn ziekte me er even weer aan dat ik dat ook nog steeds heb.
Wat ik de rest van deze paar dagen ga doen zou ik nog niet weten, waarschijnlijk niet veel, al mag de fiets morgen even naar de fietsenmaker voor een onderhoudsbeurt, valt tenslotte nog onder de garantiebepalingen, dus dan doe ik dat ook maar even. Voor de rest, geen idee, voor je het weet is het weer zo ver om 's morgens aan gleuven te friemelen.
Vandaag dan maar even verder met het prutsen aan het OldambtFM MetalStudio android appje, en als dat werkt die van de PopStudio ook maar even bijwerken, tenminste als ik dan nog zin heb erin.
ofmsa.png

Sort:  

Congratulations @jpoaldamt! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64294.34
ETH 3494.87
USDT 1.00
SBD 2.54