You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dutch Blockchain Radio (DBR), mijn ervaring…

in #alldutch7 years ago

@feelx een goed beschreven blog waar je uw ervaringen deelt. Natuurlijk zijn er nog kinderziektes in onze Dutch Blockchain Radio maar deze trachten we er zo vlug mogelijk uit te halen. Ik als oprichter en bezieler van de DBR ben volop bezig er voor te zorgen dat we binnenkort een website van de DBR hebben waar we kan naartoe kunnen streamen of waar de luisteraars kunnen luisteren via een website. alvast bedankt voor de leuke input , groeten

Sort:  

Ik doe mijn best, en help waar ik kan.
En binnenkort (23/3/2018) maak ik zelf gebruik van de mogelijkheid de DBRadio streaming...
Bedankt voor de positieve reactie.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
SBD 2.55