You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn visie op de waarde van geld. Wat is die van jou?

in #alldutch6 years ago

Ik ben het wel met je eens. Geld maakt niet gelukkig en is op zichzelf ook niet zaligmakend. Een regelmatig inkomen sluit wel uit dat er stress ontstaat over hoe de eindjes aan elkaar te knopen.

We hebben echter veel minder spullen (en daardoor ook geld) nodig dan we denken. Mijn vrijheid om te werken wanneer ik wil, mijn eigen tijd in te kunnen delen, is mij bijvoorbeeld meer waard dan een flinke vergoeding.

Sort:  

Leuk dat je reageert. Ik ben het ook zeker met je eens dat het (helaas) zo is dat niet voldoende ook zeker stress met je me neemt. En dat gun ik ook zeker niemand. Je zit inderdaad in een mooie situatie dat je je eigen tijd kunt indelen. En nog mooier vind ik dat je de waarde daar van ook in lijkt te zien. Hartelijk bedankt voor je reactie!

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66093.99
ETH 3559.79
USDT 1.00
SBD 3.13