Cause I am a wanderer

in #alldutch6 years ago

image

Gooooooooood morning Breda!!!

Heb jij dat ook wel eens dat je plots iets over jezelf leert ? Iets wat je eigenlijk niet had verwacht? Dat had ik dus vannacht.

Afgelopen nacht was de laatste beta-test sessie van fallout 76. Ik had al wat van de main quests gedaan, maar ben daar niet echt van. Begrijp me niet verkeerd, hartstikke leuk hoor dat de game developers alle time en energie hebben gestoken in het ontwikkelen van een verhaallijn, maar ik had zoiets van 'who cares'.

image

Dus ik doe wat ik altijd zou doen, laat de storyline voor wat het is en doe lekker mijn eigen ding: met mijn character de wereld in, zo schrijven we samen ons eigen avontuur!

Ik bouwde dus een huisje op een strategisch plekje langs een doorgaande weg, plaatste een hele rits turret-guns aan weerzijde van het pad en met een fikse voorraad stimpacks (medicijnen) had ik een mooi verdien model klaar gestoomd.

image

Elke noob die langs die weg loopt, wordt aan gort geschoten door de turret-guns, maar mochten ze het overleven dan kunnen ze met het laatste beetje leven dat ze nog hebben, zichzelf naar mijn huisje slepen waar ik ze dan kan voorzien van stimpacks. Tegen een vergoeding in nuka cola bottlecaps natuurlijk.

image

Maar hoeveel ga je dan vragen, het meest optimale antwoord is daarop: net zoveel dat doodgaan net niet aantrekkelijker is.

En het was op dat moment dat ik tot de realisatie kwam dat mijn online alter-ego echt een STUK minder sociaal is vergeleken met de offline versie!!

image

Anyway, na dit momentje van zelf reflectie moet ik zeggen dat ik me goed heb vermaakt in de game. Moet je hem op 14 november meteen kopen? Ik weet niet, ik ga hem helemaal kapot spelen de komende jaren, maar er zitten nog genoeg verbeter punten in de game.

Ben je geen hardcore fallout-buff wacht dan lekker tot ie in prijs is verlaagd of de eerste dlc uit komt. Heb je alle tijd om de nieuwe Red Dead Redemption helemaal stuk te spelen!!

Nu even geen spelletjes maar mijn dagje beginnen. Maak er een fantastische vrijdag van en don't forget to be awesome!!

Carpe die 'i am the kinda guy that will never settle down, they call me the wanderer' Diem

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Mooie omschrijving ik speel t alleen jammer genoeg niet maar wie weet ooit. Wanneer ik weer ga gamen wat ik nu niet doe. Ja mobiele app spel maar das niet te vergelijken met dat.

Klopt dit is meer een keuze voor een langere termijn. Ik kan me jaren vermaken met het uitpluizen van zo'n game. Jammer genoeg is daar vaak niet veel tijd voor en moet ik tijd vrij plannen om te kunnen gamen.

Het is wel een dedication :)

Aahh.. ja dat is ook zo een dedication haha net als voor mij wow vroeger was ik werd the legend of the server genoemd destijds zo goed was ik niet eens 🤣 uuhhm mag ik je om den gunst vragen ik vraag niet om een upvote maar meer om een reactie met advies welke tools en sites ik nu het beste kan gebruiken ik heb een post geplaatst op mm profiel. Ik wil meer mensen bereiken dus ik wil mijn kwaliteit omhooggooien.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58