"Opowieści z Aldert" Gra VN #1steemCreated with Sketch.

in #aldert6 years ago

Czas powolutku płynie a ja milczę. Tak jak wspomniałem w jednym z moich postów, jestem w trakcie tworzenia gry typu Visual Novel w tworzonym przeze mnie uniwersum "Aldert". Sama opowieść nie ma jeszcze nazwy, jednak próbne projekty na silniku oraz moje pliki mają pieszczotliwą nazwę "Anon z wioski Fantasy" tytuł jest oczywiście tymczasowy.

Fabuła

Anon z wioski fantasy to opowieść o młodym mężczyźnie, który został wygnany z własnej wioski. Teraz musi się zmierzyć z niebezpiecznymi istotami zamieszkującymi świat Aldert. Na szczęście anona, mimo niskiego intelektu i lenistwa los lubi mu sprzyjać, a on chętnie z tego korzysta podejmując najbardziej ryzykowne akcje.


Postępy pracy

Jak wspomniałem w tym poście, sam projekt na początku był żartem wymyślonym po sprawdzeniu silnika kiedy przypomniał mi o nim @jebke. Dlatego całokształt został zapisany w postaci pojedynczych zdań w stylu:

  • Wygnany xD, lecimy dalej
  • o kudrebele walka
  • xDDD wygrana

itp...

Także jestem na etapie przepisywania tego bełkotu na pełnoprawną historię wypełnioną dialogami, które pchną fabułę do przodu. Swoją drogą nie sądziłem że to będzie takie czasochłonne, w myślach wszystko szło jakoś szybciej.
Z grafik zrobiłem jedno tło, na potrzeby testów silnika. Resztę planuję po zakończeniu pisania skryptu, a przynajmniej pierwszego epizodu/rozdziału.

Sama historia miała być komedią, jednak okazuje się że to co brzmiało śmiesznie pisane takim językiem, przestaje być śmieszne w "normalnej?" postaci. Więc raczej powieje powagą.

Umiejscowienie w uniwersum

O tym wspominam po raz pierwszy, ale "Opowieści z Aldert" są podzielone na trzy główne, różniące się od siebie okresy.

1) Czas bogów

Początek tego okresu już wam przedstawiłem.
Cały okres charakteryzuje się tym że pra-boginie są obecne przy wszystkich ważnych zdarzeniach.
Istnieją tylko 2 rasy inteligentne (Ludzie i Irwini)
Obie rasy wiedzą skąd pochodzi magia w ich świecie.

2) Czas zdobywców

W tym okresie będzie dziać się nowela.

Tylko Irsa wciąż interesuje się wydarzeniami ludzi,
Pamięć o pra-boginiach całkowicie się zatarła, osoby obdarzone mocą Irsy tworzą własne kulty, walczące o dominacje(państwa religijne?)
Istnieje wiele różnych ras inteligentnych.

3) Czas Tech-Mag

Na ten okres mam już w pełni napisaną opowieść, którą na początku planowałem opublikować na Wattapadzie, teraz
planuje to przerobić na Visual Novel, którą ewentualnie będzie celować w platformę steam.
Chociaż aktualnie jest to odległa, bardzo odległa przyszłość. Dlatego teraz postaram skupić się na "Anonie"

Jest to okres futurystyczny.
Cywilizowane społeczeństwo, będące jednolitą strukturą państwową.
Status "osoby" posiadają tylko 3 rasy, reszta to niewolnicy.
Całość ma raczej charakter fantastycznej dystopii

Podsumowując

Prace trwają, ale po malutku. Historia będzie umiejscowiona w okresie przypominającym średniowiecze i jednak nie będzie komedią.

Sort:  

Będę pamiętał, ostatecznie ładne panie to jedyne co rysuję, a przynajmniej próbuję.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49