Miał być żart, będzie gra? O przyszłości słów kilka (profilu)

in #polish6 years ago (edited)

Zacznijmy od początku.

Projekt

Od jutra będę się starał publikować na platformie posty związane z moim małym projektem, który nazwałem "Opowieściami z Aldert" i jest/będzie to zbiór opowiadań czy też legend z fikcyjnego uniwersum fantasy. Jutro najpewniej pojawi się legenda stworzenia świata Aldert, a powiązane posty oznaczać będę tagiem #aldert.

Oprócz tego jestem w trakcie tworzenia gry typu visual novel (książka z obrazkami w formie aplikacji/ coś w stylu japońskich symulatorów randkowania). Całość ma charakter raczej żartobliwy i parodiowy, samą fabułą przewiduje na około 2 godziny, przy 4 zakończeniach. Grafiki robię sam, a z udźwiękowieniem pomaga mi @grentos.
I ogólnie cała visualna novela jest umiejscowiona właśnie w tym fikcyjnym świecie "Aldert".
Z kwestii technicznych to całość będzie działać na darmowym i open sorucowym silniku Ren'Py.

Nowy kontent na profilu

gurls.png

Od kilku dni powoli przymierzam się do rozszerzenia moich postów o materiały video, będę celował w platformę Dlive z strumykami z moich rysunków i wcześniej edytowanymi filmami.

Stary kontent

Mam już przygotowane kilka postów z serii "Co mnie wkurza #x" i po małym prze-redagowaniu pokażą się. Najpewniej dwójeczka wleci jeszcze dzisiaj po 20.

PS

Proces tworzenia obrazka z miniatury pojawi się, nie wiem kiedy bo trochę namieszałem w warstwach.

Sort:  

Hej @kapitanpolak. Nie mam najmniejszego problemy z tym żebyś używał bota kuratorskiego na moich postach.

Ciesze się że mój pomysł ci się spodobał i jeżeli będę potrzebował pomocy w promocji postów na pewno będę uderzał do ciebie. Wybacz że odpowiadam tak późno, długo nie miałem dostępu do urządzenia z zalogowanym steemitem.

Potwierdzam. Z czasem rozwoju projektu może dodam jakieś informacje zza kulis tworzenia muzyki :) Liczę na jak największe zainteresowanie projektem.
Pozdrawiam :D

Brzmi ciekawie. Profilaktycznie poobserwuje ;)

Fajny pomysł. Trzymam kciuki

Nie no stary ja tu chce ogłaszać upadłość mojego artyzmu bo nie widze w nim przyszłości, a ty przejmujesz pałe widzę (┛◉Д◉)┛彡┻━┻ . Nie no spoko, powodzenia życzę. Żebyś jak ja nie kończył przed solidnym zaczęciem xd. Apropo upadłości post o tym dam u siebie żeby to wyjaśnić xdd.

Wooo, kto się pojawił na steemicie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57809.89
ETH 3118.43
USDT 1.00
SBD 2.37