Treu about my self !!!

in #airbrush7 years ago

Dit is mijn eerste werken sinds ik begonnen ben met mijn eerste werken met airbrush ! Genaamd Treu about my self. Ik laat jullie per foto van alle symbolen zien en vertel de betekenissen erbij.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
Dus! Schrijf je mening gerust op, ik geef graag antwoord ..

Het is gemaakt op een eettafel blad (70 cm / 2 meter ) en ben er 1,5 jaar mee bezig geweest .

Gemaakt met;
Inspire thinner base
Airbrush; Infiniti

Waarom ik zo genoemd heb?
Is omdat het een kaft is van mijn boek, er staan symbolen in.
Betekenissen over mij zelf en wat airbrush mijn leven veranderende.

Ik neem je mee naar mijn wereld, hoe het is hoe het was.
Ik vertel mijn verhalen via mijn werk en dit wil ik met jullie delen !!!
FB_IMG_1499131935877.jpg

Sort:  

He hallo,
Leuk dat je nederlands schrijft.
Misschien een kijkje nemen hier :-)
https://steemit.com/nl/@steemspoker/meer-gelijktaligen-laten-van-zich-horen-en-we-zijn-nu-de-100-gepasseerd
Mooie dag....

Thanks!
En bedankt voor je vriendschap.
Laten we de 100 Nederlanders halen.
Natuurlujk! Nog veel meerrrrrrr

We zijn al ruim over de honderd :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61