cari duit

in #add7 years ago

Selamat Datang Ke Alam Kemewahan!TAHNIAH!!..ANDA telah berjaya sampai
ke Wilayah yang SUPER LUARBIASA ini.
Segala Rahsia Kekayaan & Kejayaan ada tersimpan di sini.Semoga Anda Berjaya Kaya!" HARI INI JADI SEJARAH ANDA
JUMPA SAYA DAN ESOK KITA SAMA-SAMA
UBAH SEJARAH "

Pernah tak ANDA terfikir...Di mana duit gaji anda pergi selama
3 tahun, 5 tahun atau 10 tahun
yang anda dapat tiap-tiap bulan
sepanjang anda bekerja?Poket Asyik KOSONG!!!

TAHUKAH ANDA...KEBANYAKAN ORANG YANG KAYA RAYA
DI DUNIA INI ADALAH DATANGNYA DARI
KELUARGA YANG MISKIN?Menjadi kaya adalah
satu proses "AMBIL TAHU"
macamana "Orang Kaya Bertambah Kaya"
dan mengetahui mengapa
"Orang Miskin Semakin Miskin!"

ANDA HANYA PERLU TERBALIKKAN
DIRI ANDA KERANA KEMISKINAN
ADALAH MUKA SURAT
BELAKANG KEKAYAAN!Ketahui Rahsia Ini

Kenali Saya
Assalamualaikum & Salam Perjuangan!..saya juga seperti Insan biasa lain yang mempunyai IMPIAN dan MATLAMAT cuma yang membezakan adalah PELUANG dan TINDAKAN yang saya ambil!..Saya percaya peluang yang hebat selalu datang ketika kita tidak bersedia..betul tak?..Tidak di nafikan, semua orang mempunyai perjalanan hidup yang berbeza tetapi kebanyakan mempunyai masaalah yang sama iaitu tekanan kerja, tekanan kewangan yang meruncing dan tekanan masa yang terhad.Saya percaya jika kita SERIUS ingin berjaya dan kaya kita perlu BELAJAR dan TIRU apa orang kaya buat dan inshaAllah kita akan dapat apa yang orang kaya dapat.MUDAHKAN? HANYA TIRU!

Alhamdullilah syukur, berkat Doa orang2 tersayang dan Usaha Gigih saya bersama sahabat-sahabat seperjuangan.. IMPIAN saya kini sudah tercapai, namun begitu saya tidak berhenti setakat di sini sahaja dan berpuas hati dengan apa di capai malah saya akan terus berusaha lebih gigih untuk membantu sahabat-sahabat dan anda semua untuk sama-sama berjaya dan kaya di dunia dan akhirat.InshaAllah!..Aminl

Sort:  

so apakah caranya sebenarnya ? hanya meniru ? hmmm...kalau dpt diexplain dgn lebih detail mgkin lebih cantik. saya berminat dengan forex dan pilihan binari tapi masih tak berani nak mencuba...so kalau ikut dari artikel ni, saya perlu cari seorang yang berjaya dan meniru cara beliau...hmmm mgkin bole dicuba.

Hello @muhammadiqwan, upv0t3
This is a free service for new steemit users, to support them and motivate them to continue generating valuable content for the community.
<3 This is a heart, or an ice cream, you choose.

:)


R4ND0M:
9950 8690 6498 2347
5335 4659 5705 6234
2175 6954 7802 2362
6848 3063 9578 2811

Congratulations @muhammadiqwan! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

Upvote this notificationto to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @muhammadiqwan! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62956.16
ETH 2588.54
USDT 1.00
SBD 2.74